Whey mee naar buitenland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarom op Schiphol?
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Goede voornemens blijft vaak weinig van over haha. ik ga zelfs 15 dagen op vakantie!
      Ook al blijft er weinig van over; mijn goede voornemens zijn om een sportschool te gaan zoeken en indd ook iets van whey mee te nemen. vriend van me heeft dit ook ooit gedaan. zonder problemen mee kunnen nemen.

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
        Waarom op Schiphol?
        Schijnt stukken goedkoper te zijn en is ons aangeraden door onze voorgangers (broers/zussen).

Originally posted by Davidofff View Post
        Goede voornemens blijft vaak weinig van over haha. ik ga zelfs 15 dagen op vakantie!
        Ook al blijft er weinig van over; mijn goede voornemens zijn om een sportschool te gaan zoeken en indd ook iets van whey mee te nemen. vriend van me heeft dit ook ooit gedaan. zonder problemen mee kunnen nemen.

Ja, als ik met mijn ouders op vakantie ga gaan we altijd naar dezelfde camping. Laat deze gelukkig een kleine gym hebben. Hoe heeft die vriend van je het meegenomen? Sample packet o.i.d.?
        Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Mijn ervaring was juist dat het goedkoper was in Lloret, dan moet je in de kleinere winkeltjes zijn en flink afdingen.. dan ben je vrij goedkoop uit en wij namen juist erg veel mee terug naar Nederland. En dan moet je denken aan whiskey, Captain Morgan, Liquer 43 etc.

Ik weet niet hoe dit in Portugal zit.
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Prime View Post
            Schijnt stukken goedkoper te zijn en is ons aangeraden door onze voorgangers (broers/zussen).

Ja, als ik met mijn ouders op vakantie ga gaan we altijd naar dezelfde camping. Laat deze gelukkig een kleine gym hebben. Hoe heeft die vriend van je het meegenomen? Sample packet o.i.d.?
            Ik koop drank ook altijd op het vliegveld! tot nu toe altijd goedkoper geweest. Met portugal heb ik geen ervaring dus weet niet hoe dat daar is. Zal eens navragen hoe hij die whey toen heeft mee kunnen nemen.Wil dat zelf ook wel eens weten namelijk. was geloof ik niet eens een sample packet.

Comment

Mijn ervaring was juist dat het goedkoper was in Lloret, dan moet je in de kleinere winkeltjes zijn en flink afdingen.. dan ben je vrij goedkoop uit en wij namen juist erg veel mee terug naar Nederland. En dan moet je denken aan whiskey, Captain Morgan, Liquer 43 etc.

Ik weet niet hoe dit in Portugal zit.
              Hmm oke, nouja we kunnen sowieso niet genoeg meenemen voor de hele vakantie, dus we merken het vanzelf!

Comment

Ga je in de zomervakantie?

Comment

Ik neem aan dat die vraag voor mij gericht was?

Ik ga inderdaad in de zomervakantie, 5 juli tot 18 juli

Comment

Ik neem aan dat die vraag voor mij gericht was?

Ik ga inderdaad in de zomervakantie, 5 juli tot 18 juli
                    Ja, was voor jouw gericht ja ;p

Ah oke lachen. Mn broer gaat ook sunnybeach dacht ik alleen later volgens mij.

Comment

Originally posted by Prime View Post
                      En dat krijg je ook gewoon mee zonder gezeur er omheen?
                      Yep, heb het al een aantal keer zo gedaan.
                      Shakebeker en samplepak los in de koffer, kost ook bijna geen ruimte.

Comment

Sunnybeach is inderdaad ook wel leuk maar er zit ook een nare kant aan, de bulgaarse maffia

Comment

Ik neem de wheypoeder en casseine gewoon los mee in de shakebekers. Geen enkel probleem mee gehad, ook niet naar en van Amerika.

Comment

Originally posted by princezoe View Post
                            Ik neem de wheypoeder en casseine gewoon los mee in de shakebekers. Geen enkel probleem mee gehad, ook niet naar en van Amerika.
                            Dat spul is gewoon te koop in de VS en tegen zeer aantrekkelijke tarieven, dus ik snap niet waarom je die moeite doet.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Omdat ik geen zin heb om op zoek te gaan naar whey poeder als ik een paar dagen in Amerika ben
                              Een paar scheppen whey in de shakebeker en klaar ben je.
                              Dat is sneller dan in Amerika whey kopen

Comment

Originally posted by princezoe View Post
                                Omdat ik geen zin heb om op zoek te gaan naar whey poeder als ik een paar dagen in Amerika ben
                                Een paar scheppen whey in de shakebeker en klaar ben je.
                                Dat is sneller dan in Amerika whey kopen
                                Hoezo zoeken? Je hebt daar zowat op steenworp afstand een GNC winkel waar je van alles kunt kopen. Scheelt ook een hoop gedonder met de douane daar als die het op hun heupen krijgen.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X