Ik doe altijd whey in plastic zakjes en die tape ik dan om mijn middel vast. Ben nog nooit gepakt
Whey mee naar buitenland
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostMoeite doen om eiwitten mee te nemen, om te gaan zuipen als n ketter.
Laat de eiwitten maar gewoon thuis, zoveel zal het niet uitmaken.
Verder heb ik niet veel drank (eigenlijk geen, doe ik hier thuis ook bijna niet meer) nodig om plezier te hebben.Not with the lights on baby, i'm bulking.
Comment
-
Ik heb gewoon 2 kleine potjes van de creatine gepakt en daarin whey overgeschept toen ik vakantie ging naar indonesië, turkije en macedonië. Was is totaal zo'n 750g ofzo per keer? Gewoon in je koffer, niet in handbagage. Nog nooit iets van gehoord of problemen gehad, op het airport weten ze echt wel wat proteïne poeder is hoorCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Toen ik laatst in het buitenland was heb ik daar gewoon flinke hoeveelheden vis, garnalen, vlees, etc. gegeten. Volgens geruchten zitten daar ook eiwitten in, vandaar. Maar zeker weet ik het niet. Volgende keer toch maar whey meenemen voor de zekerheid ...I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostToen ik laatst in het buitenland was heb ik daar gewoon flinke hoeveelheden vis, garnalen, vlees, etc. gegeten. Volgens geruchten zitten daar ook eiwitten in, vandaar. Maar zeker weet ik het niet. Volgende keer toch maar whey meenemen voor de zekerheid ...People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostToen ik laatst in het buitenland was heb ik daar gewoon flinke hoeveelheden vis, garnalen, vlees, etc. gegeten. Volgens geruchten zitten daar ook eiwitten in, vandaar. Maar zeker weet ik het niet. Volgende keer toch maar whey meenemen voor de zekerheid ...SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostToen ik laatst in het buitenland was heb ik daar gewoon flinke hoeveelheden vis, garnalen, vlees, etc. gegeten. Volgens geruchten zitten daar ook eiwitten in, vandaar. Maar zeker weet ik het niet. Volgende keer toch maar whey meenemen voor de zekerheid ...
Wist niet dat er in vlees en vis ook eiwit zat. Handig om te weten! Scheelt weer 5 shakes op een dag
Nee, maar zoals ik al zei gaan de boodschappen gewoon gezamenlijk en kan ik niet in een appartement met 8 man in mijn eentje mijn eigen maaltijdje maken en mijn eigen booschappen gaan doen. Heb ondertussen antwoord gekregen op mijn vraag en zoals je ziet ben ik niet de enige die er over nadenkt bliepNot with the lights on baby, i'm bulking.
Comment
-
Originally posted by Prime View PostNog zo'n lol broek ;d
Wist niet dat er in vlees en vis ook eiwit zat. Handig om te weten! Scheelt weer 5 shakes op een dag
Nee, maar zoals ik al zei gaan de boodschappen gewoon gezamenlijk en kan ik niet in een appartement met 8 man in mijn eentje mijn eigen maaltijdje maken en mijn eigen booschappen gaan doen. Heb ondertussen antwoord gekregen op mijn vraag en zoals je ziet ben ik niet de enige die er over nadenkt bliepSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostWaarom kun je niet tijdens het gezamenlijk boodschappen doen, wat producten voor jezelf inslaan.. zou ik gewoon doen hoor het zijn toch je vrienden, die begrijpen dat toch wel?Not with the lights on baby, i'm bulking.
Comment
-
Je gaat die week toch naar de tering, eiwitshakjes of niet, helpt in die conditie die je dan bent toch allemaal niet.
Gewoon eten wat je kan eten en verder plezier maken, je traint grotendeels zodat je er goed uitziet op vakantie.
Geniet er dan daar ook lekker van!
Als je dan "gezond wil doen" drink je dan niet ELKE avond naar de tering, want dat heeft het meeste invloed op je gainz.What you put in you get out.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse