Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (been @ Mrt. 22 2005,12:17)]hoe lang is het voor jou rijden arie??
voor snipke zal het wel helemaal een eind rijden wezen zeker?
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe hard je rijd maar ik hou graag het tempo erin en hoop het dit jaar binnen een uur en 3 kwartier te redden...
Ik woon in Hoorn dus ben met 20 minuten in amsterdam.
Citaat[/b] (been @ Mrt. 22 2005,12:17)]hoe lang is het voor jou rijden arie??
voor snipke zal het wel helemaal een eind rijden wezen zeker?
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe hard je rijd maar ik hou graag het tempo erin en hoop het dit jaar binnen een uur en 3 kwartier te redden...
Ik woon in Hoorn dus ben met 20 minuten in amsterdam.
Waar woon jij dan?
ik kom uit voorburg tis denk een ruime 2 uur rijden als ik het normaal houd
Waar jullie je toch zorgen over maken, ik begrijp het niet, ik heb er die 2uur of meer voor over, gewoon al voor het volk te zien dat daar rondloopt allemaal precies of ze hebben zweren onder hun armen. Lopen natuurlijk ook serieuse jongens rond en veel zelfs, maar sommige gasten zijn echt ongelooflijk,om je een breuk te lachen
ik ben ook van de partij denk ik. Nog nooit geweest en wil wel keertje heen nu kijken of ik nog iemand mee kan krijgen want 1.5 uur in me eentje in de auto zitten is best saai
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment