welke weight gainer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke weight gainer?

hallo.

ik zit er aan te denken om weightgainer aan te schaffen maar ben er niet uit welke.
    heb op internet rondgekeken en iedereen heeft een andere mening over de shakes,
    zit te twijfelen tussen.

colossum 2500 (weinig over gevonden, blijkt nieuwe mammoth 2500 te zijn)
    complex carb gainer (xxl nutrition)
    Weight Gainer va(xxl nutrition)
    true mass (bsn)
    Pure mass (iq nutrition)

andere weightgainers zijn ook welkom, wil gewoon veel massa aankomen, beetje vet maakt niet uit, dat cardio ik er wel af.

gr nick.
    Last edited by revange; 10-04-2013, 15:58.

ik zou ze allemaal kopen en mengen..
    Ernstig noh!

Comment

nee bedankt,

Comment

Waarom neem je een weightgainer? Wil je vet aanzetten? Lukt je het niet om 500 kcal boven je behoefte te eten? Bij meer dan +-500 kcal (afhankelijk van je stats) zet je alleen maar vet aan.

Comment

Hallo,

omdat ik moeilijk groei naar mij. Weten, eet super veel op een dag maar kom niks of weinig aan sport 4x in de week. Weegscgaal blijft 73.8 en ben 1.78.

Wil gewoon flink wat aankomen.

Comment

Laat die weightgainer! Gewoon een goeie voedingsschema maken. Jij kan ook gewoon bakken rijst naar achter gooie is beter en goedkoper!
            Hard work Pays off!

Comment

Waarom altijd wheight gainers. die dingen zitten vol met suiker. eet gewoon 2-3 boterhammen meer met wat kip erop of ei
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Of haal wat havermout door de blender en doe dat door je shake
                Ernstig noh!

Comment

Originally posted by bvds View Post
                  Of haal wat havermout door de blender en doe dat door je shake
                  Idd dit is ook een van de betere wheigt gainers, net zo makkelijk en tig keer zoveel beter
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Bij de tuinen hebben ze goede weightgainers, wat bvds al zei ik zou ze ook allemaal kopen en mengen. Zo zijn we allemaal grootgeworden toch ? Vergeet er niet 100gr suiker bij te doen want weight gainer is toch precies hetzelfde dus kan je net zogoed wat aan de smaak doen.

OT:
                    Ga fatsoenlijk eten.

Comment

Originally posted by Tails View Post
                      Bij de tuinen hebben ze goede weightgainers, wat bvds al zei ik zou ze ook allemaal kopen en mengen. Zo zijn we allemaal grootgeworden toch ? Vergeet er niet 100gr suiker bij te doen want weight gainer is toch precies hetzelfde dus kan je net zogoed wat aan de smaak doen.

OT:
                      Ga fatsoenlijk eten.
                      Ga ook bij de shake nog een hamburger eten dan word je vanzelf groot.
                      Hard work Pays off!

Comment

08:00 grote bak brinta
                        10:00 2 boterhammen kipfile, 4 plakken erop,
                        2 dik gedmeerde boterhammen kipfile
                        12:30 kip,rijst,groente
                        15:00 2 boterhammen file amirican (mager)
                        2 boterhsmmen pindakaas.
                        17:30 avond eten, vlees, groenten
                        19:00 sporten
                        20:30 2 boterhammen appel stroop
                        10:30 kwark + ongezouten cashew

dat eet ik op een dag, wijkt soms iets af, ik was in dec klaar met kuurtje gedaan test + winstrol ( stom heb er veel spijt van, heb weinig gesport in tussen periode dus ben veel kwijt, mischien dat ik daaromniet aankom.

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
                          Ga ook bij de shake nog een hamburger eten dan word je vanzelf groot.
                          Groot zeker .

@revange
                          Het is maar wat je ervoor over hebt. Als je niet dedicated bent hoef je er ook niks voor terug te verwachten.

Comment

Pleur het is in exel sheetje en dan hier neergooien

Exelsheet is ergens op forum te vinden bij sectie voeding

En idd die kuur was best stom denk dat er nog aardig wat uit te halen is met normaal trainen

Comment

Ja klopt, was ongeduldig, komt het daardoor dat ik niet meer aankom? Test niet genoeg herstelt ofzo?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X