welke weight gainer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee het komt zoals ik al zei omdat je er niet genoeg moeite in steekt, je moet echt weten wat je eet en je er fanatiek mee bezig houden. Je kan je doelen wel weten maar je moet je eerst afvragen, hoe ga ik deze behalen ?

Comment

Jij moet niet denken dat je in 1 maand Arnold bent. Dat wou je zeker wel toen je die test nam. Gewoon goed eten en veel trainen!
      Hard work Pays off!

Comment

Zoals al meerdere mensenn hebben gezegd, zet het in een Excellsheet. Grote kans dat je gewoon te weinig kcal binnen krijgt. Maak een voedingschema en kom je nog niet aan verhoog je dit met een paar honderd kcal totdat je wel aankomt.
        Ernstig noh!

Comment

calve pindakaas

Comment

oke, zal is schema maken,
            maar hoe weet ik hoeveel g pindakaas ik op boterham doe? weet nooit hoeveel ik erop smeer.
            en waarom gebruiken mensen weight gainers dan? toch voor spiermassa te kweken?

Comment

Originally posted by revange View Post
              maar hoe weet ik hoeveel g pindakaas ik op boterham doe? weet nooit hoeveel ik erop smeer.
              Wegen is misschien een optie :O

De echte reden is dat mensen wheigt gainers halen is omdat: ze denken dat het een wonder middeltje is waarmee je ineens veel spier mee aankomt. (luie mensen)
              Er word niet voor niets gezegd spieren kweek je in de keuken
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Omdat het geld opleverd voor promotors van de merken die die troep aanbieden!
                Hard work Pays off!

Comment

ik moet 3024 kcal eten voor de bulk zegt het schema,

Comment

Nou dan begin je daar mee. Kom je niet aan verhoog je het een beetje. Die berekening is maar een richtlijn, voor iedereen ligt dat weer anders.
                    Ernstig noh!

Comment

Originally posted by revange View Post
                      keuken weegschaal kopen -> bord + kale boterham erop -> op 0 zetten en daarna smeren maar.

Comment

Originally posted by BenchPress88 View Post
                        keuken weegschaal kopen -> bord + kale boterham erop -> op 0 zetten en daarna smeren maar.
                        Haha, ook nog uitleggen
                        Train hard or go hormone

Comment

het is blijkbaar een lastige opgave voor sommige...

Comment

Zoals vele hier al gezegd hebben, zorg eerst maar is dat je voedingsschema in orde is.
                            +500 boven je behoefte gaan zitten.

Ben je dan alsnog van plan weight gainer gaan te gebruiken.
                            Ik heb goede dingen gehoord over serious mass.
                            Maar zoals tevens al gezegd is, is bijna puur suiker.

Comment

Originally posted by Sherminator View Post
                              Ik heb goede dingen gehoord over serious mass.

Comment

Op zoek naar een vervanger voor Mammoth 2500™ ? COLOSSUS 2500 is een hoog-calorische gewichtstoename formule die maar liefst 50 gram eiwit per dosering bevat. Deze eiwitrijke formule is speciaal ontwikkeld voor mensen met een snelle stofwisseling en die moeilijk in gewicht aankomen. Wil je groeien als een reus? COLOSSUS 2500 - de zwaarste gainer van Nederland!
                                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X