krachttoename

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• krachttoename

ik verander mijn schema normaal gesproken 6 weken en het is nu weer 6 weken geweest dat ik met deze schema train maar de laatste 2 weken heb ik echt een groot krachttoename gekregen moet ik dan nog een tijdje langer doorgaan met deze schema of tog veranderen

Zou er dan lekker even mee door blijven gaan. Waarom iets veranderen dat werkt?
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Comment

Zoals hierboven gezegd wordt. Teveel wisselen is ook niet gunstig, zeker niet als je lekker vooruit gaat.
      http://www.body-supplies.nl

Comment

Originally posted by Wessle View Post
        Zou er dan lekker even mee door blijven gaan. Waarom iets veranderen dat werkt?
        normaal gesproken deed ik elke 6 weken toch veranderen maar heb deze x laatste week echt een groot krachttoename, daarom twijfelde ik ook veranderen of doorgaan:P

Comment

Gewoon doorgaan zoals al gezegd wordt!
          bodyguide.nl
          facebook.com/bodyguidenl
          twitter.com/BodyGuideNL

Comment

Ik zou hooguit wat isolatie werk wisselen gedurende je trainingsschema's, uiteindelijk draaien alle schema's toch om: squats, deadlifts, bench press, shoulder press en barbell rows en wat isolatie werk voor elke spiergroep.

Teveel wisselen kan zeker je progressie qua kracht doen stagneren. En voor het variatie verhaal, dat is totaal niet van toepassing op ons amateurs, dus het onnodig zo vaak switchen van schema is naar mijn mening niet zinvol.
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Ik zou hooguit wat isolatie werk wisselen gedurende je trainingsschema's, uiteindelijk draaien alle schema's toch om: squats, deadlifts, bench press, shoulder press en barbell rows en wat isolatie werk voor elke spiergroep.

Teveel wisselen kan zeker je progressie qua kracht doen stagneren. En voor het variatie verhaal, dat is totaal niet van toepassing op ons amateurs, dus het onnodig zo vaak switchen van schema is naar mijn mening niet zinvol.
              hmmm dit is wel mijn 6/7de schema ofzo ik d8 altijd andere prikkel geven aan mijn spieren dus altijd een schema 6 weken gevolgd en daarna veranderd

enige probleem die ik nu heb is dat ik zeer sloom meer spiermassa zet

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                hmmm dit is wel mijn 6/7de schema ofzo ik d8 altijd andere prikkel geven aan mijn spieren dus altijd een schema 6 weken gevolgd en daarna veranderd

enige probleem die ik nu heb is dat ik zeer sloom meer spiermassa zet
                Mischien pak je wel redelijk veel maar als beginner merk je het natuurlijk veel meer, en die andere schema's leken dan te werken omdat je toen minder spiermassa had ?
                Ik weet namelijk niet hoe lang je traint,Je kan ook je gewicht verlagen en een veel betere techniek aanleren als je dat nog niet deed Werkte bij mij goed
                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                  Mischien pak je wel redelijk veel maar als beginner merk je het natuurlijk veel meer, en die andere schema's leken dan te werken omdat je toen minder spiermassa had ?
                  Ik weet namelijk niet hoe lang je traint,Je kan ook je gewicht verlagen en een veel betere techniek aanleren als je dat nog niet deed Werkte bij mij goed
                  1.76 lang 80kilo 13% vet

sireus training tijd 7/8 maande

gewichten die ik nu pak met oefingen

squat 110 kg 5x
                  legpres 260 kg 5x
                  bankdrukken 90kg 5x ( na 2 rep heb ik een beetje hulp nodig)
                  dumbel chest pres 32kg 6x
                  deadlift 80kg 10x ( deadlift probeer ik altijd meer reps inplaats van meer geiwcht)

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                    ik verander mijn schema normaal gesproken 6 weken en het is nu weer 6 weken geweest dat ik met deze schema train maar de laatste 2 weken heb ik echt een groot krachttoename gekregen moet ik dan nog een tijdje langer doorgaan met deze schema of tog veranderen
                    Voor meer informatie:

http://forum.bodynet.nl/algemeen/590...rformance.html
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Don't change a winning team!

Comment

Goeie bench press lan. Zeker dat een mattie boven jou staat te deadliften na je 2e rep.

Als je wilt veranderden moet je dat doen man. Maar of het beter is.....nee.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                          Goeie bench press lan. Zeker dat een mattie boven jou staat te deadliften na je 2e rep.

Als je wilt veranderden moet je dat doen man. Maar of het beter is.....nee.
                          nee man :P en ik train altijd alleen ik laat zelfs ecto personen achter staan en als hun geen moeite krijge

Comment

hangt er vanaf dat je nu sterker wordt van de nieuwe schema of juist van het wisselen.
                            Chaka Chaka Boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X