stronglift 5x5

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stronglift 5x5

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort begonnen met strongliftschema.
    Het bevalt me prima maar ik heb een vraag hierover:
    Ik pak nu tussen de sets 1min rust, weet iemand of dit voldoende is?
    iemand die langer of korter rust pakt?

Pak maar de minimale hoeveelheid die je nodig hebt, meer dan dat is tijdverspilling. Als het zwaarder wordt neem je meer rust zodat je de sessie kunt afmaken.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Zolang je met 1 minuut rust wegkomt is het prima. Je kan altijd nog richting de 3-5 minuten rust gaan mocht je dat nodig achten.
      "Straight outta gym"

Comment

oke is goed, dankjewel!

Comment

Ik ben me aan het verdiepen in t het stronglift 5x5 trainingsschema. Maar, serieus, 3 oefeningingen van ieder 5 sets.Dan heb je een training van maar een half uurtje drie x per week. Klopt dit ? Ik train veels te graag . En dan ook nog heeel licht beginnen. Wat een marteling dat je niet vol mag gaan in het begin.

Nog even toevoegen dat ik al zo n 5 jaar train en al een wat oudere sporter ben.(36)

Comment

Als het je niet bevalt dan kan je ook kijken naar Madcow, UB/LB, Phat, Fullbody en ga zo maar door. Lekker bumpje trouwens.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
              Als het je niet bevalt dan kan je ook kijken naar Madcow, UB/LB, Phat, Fullbody en ga zo maar door. Lekker bumpje trouwens.
              Bumpje: tja kan weer een nieuwe draadje aanmaken? Zo houd je alle info/discussies in zo weinig mogelijk toppics. De andere trainingsmethodes ken ik al. 3 oefeningen dus om de dag 5x5 ,licht beginnen,elke training iets meer gewicht toevoegen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X