Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
@Nieck01 het minderde vanzelf of is er een andere oplossing voor? ik vind het serieus vervelend op werk enzo als je zoveel naar de wc moet
had het dus eerst, daarna heb ik ff een periode gehad dat ik half gestopt was met trainen door blessure en daardoor ook niet echt meer voedingsschema/whey.
nu ik weer begonnen ben is het niet meer terug gekomen en kak ik 2 keer per dag.
Veel vezels kunnen ook voor verstopping zorgen als je niet genoeg drinkt. Vervang je vetten eens voor avocado. Voldoende vezels, voldoende water en de juiste vetten (in avocado zit nog een mineraal wat erbij helpt, ben de naam ff kwijt) moet ervoor zorgen dat het prima gaat.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Ik kijk even over de poep-humor heen, de berg is nog niet te hoog, en dan wil ik aan deze discussie toevoegen dat het heel zinvol is om je ontlasting in de gaten te houden omdat het veel over je gezondheid vertelt. Ik begrijp dat ook wel dat iemand zich zorgen kan maken of het nog wel normaal is en daarover vragen heeft. P
Om een zinvol antwoord te kunnen geven, is het wel handig te weten hoe je cut, eet je minder vetten en/of minder vezels etc.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment