' Train (niet) langer dan een uur '

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wessle View Post
    Toch geinig dat dit naar boven komt

Echter met deze opmerking eronder, word het allemaal wel weer erg van de extremen.

Schema lijkt mij persoonlijk niet vol te houden wegens, en neem dit niet te letterlijk 'saai trainen' , maar veel succes. Ben benieuwd wat voor resultaat je ermee boekt
    "BECOME A LEGEND" - Week 28 Posing Update (6 & 11 weeks out) - YouTube
    Hier matt ogus die ook wendler volgt. Volgt dus geen typisch bb schema.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik let eigenlijk ook nooit echt op de tijd maar dit zit meestal tussend een uur en 1,5 uur ligt ook hoe ik me
      voel. Maar bij 1,5 uur trainen is de intensiteit ook wel lager dan bij een uur.
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

Wat word er dan gezien als 1 uur trainen, is dat met of zonder rust?

Comment

Bij mij worden toch elke training m'n trainingen intenser, is maar net hoe je traint denk ik.

En @ noc ik snap de motivatie naar dat schema toe als jij zijn fysiek ziet, maar elk lichaam is anders natuurlijk.
          Vraag me ook af of ogus wel echt naturel is, ja of nee wel een mega bruut fysiek
          Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

Fysiek is niet mijn streef, wilde alleen aangeven dat korte trainingen voor bb ook kunnen werken. Matt ogus word gezien,als grootste natty. Die bekend is in ieder geval.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Wessle View Post
              Bij mij worden toch elke training m'n trainingen intenser, is maar net hoe je traint denk ik.

Ja dat probeer ik ook wel maar er zijn bij mij factoren waardoor dat niet altijd lukt en dan heb ik soms even wat meer rust en tijd nodig tussen mn sets dan ik zou willen. Maar probeer er wel altijd het maximale uit te halen. En voor de rest zie/voel ik geen verschil of ik nu een uur train of 1,5 uur.
              Goed gejat is het halve werk!

Comment

Ik houd ervan om het tempo erin te houden. Trainen en oprotten.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Iemand die ik ken heeft vaak geen zin om te trainen. Hij doet zijn vijf dagen split dan maar in één dag en dan is hij iets van vijf uur in de sportschool...

Comment

Originally posted by Tido View Post
                    Iemand die ik ken heeft vaak geen zin om te trainen. Hij doet zijn vijf dagen split dan maar in één dag en dan is hij iets van vijf uur in de sportschool...
                    Zolang hij maar progressie maakt. Iedereen is anders.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Lijkt mij dat naarmate iemand sterker wordt, zijn trainingen steeds langer gaan duren. Tussen sets van 200kg zal een krachtlifter wellicht wat meer minuutjes rust nemen dan de beginneling die slechts 60kg optilt.
                      "Waar een wil is, is een weg"

Comment

Ik train eigenlijk altijd rond het uur.
                        Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.

Comment

Probeer mn trainingen meestal rond de 45-50 min te houden.
                          Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Ub/Lb schema in een uurtje met een 10 minuutjes cardio erachteraan.

Comment

Train zelf ook altijd 1 uur (excl. warming up). Met maatje gaat het meestal juist sneller dan alleen, dit omdat we dan steeds gelijk achter elkaar doorgaan. In m'n eentje ben ik vaak langer bezig dan samen. Toch weer net wat anders dan de rest hier merk ik al :P

Comment

Originally posted by Damn View Post
                                Train zelf ook altijd 1 uur (excl. warming up). Met maatje gaat het meestal juist sneller dan alleen, dit omdat we dan steeds gelijk achter elkaar doorgaan. In m'n eentje ben ik vaak langer bezig dan samen. Toch weer net wat anders dan de rest hier merk ik al :P
                                Ik heb hetzelfde, alleen zo'n 1,5 uur bezig en met maatje in een uurtje klaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X