Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zit ook te kijken voor die Adidas power perfect II. Ik zit alleen nog te kloten met welke maat ik moet gaan nemen i.v.m. dat ze klein uit zouden vallen.
Moet je met squaten en deadliften niet juist en vlakke schoen hebben ipv een verhoging bij de hak? Dan leun je wat voorover toch wat met deadliften niet echt fijn is? Of zit ik nu helemaal fout?
Moet je met squaten en deadliften niet juist en vlakke schoen hebben ipv een verhoging bij de hak? Dan leun je wat voorover toch wat met deadliften niet echt fijn is? Of zit ik nu helemaal fout?
Met deadliften kun je die inderdaad beter niet dragen.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Met deadliften kun je die inderdaad beter niet dragen.
Okee dus alleen een schoen voor squat is dit dus?
Wat is nadeel met squat als je een helemaal vlakke schoen hebt? Eigenlijk niks toch? Scheeld weer paar schoenen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment