powerlifting schoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• powerlifting schoenen

Ben van plan powerlifting schoenen te gaan kopen,mensen hier die er zelf hebben? zo ja welke en waar besteld? ty
    Strength Within, Pride Throughout

Ebay of MANFRED NERLINGER | © 2008
    Adidas power perfect 2
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

thx teddek enig ideen of dit een betrouwbare site is Ielja Strik Sports

Comment

Ik zit ook te kijken voor die Adidas power perfect II. Ik zit alleen nog te kloten met welke maat ik moet gaan nemen i.v.m. dat ze klein uit zouden vallen.
        "Straight outta gym"

Comment

zouden de gewone Adidas sportschoen maten zijn

Comment

Originally posted by futurekill View Post
            zouden de gewone Adidas sportschoen maten zijn
            Hmm okay, binnenkort maar even een scapino of schoenenreus binnenwandelen om wat maten te proberen.
            "Straight outta gym"

Comment

Idd ff adiddasjes in de winkel passen. Er zal er vast wel eentje afwijken maar als je gewoon op je eigen maar af gaat dan kom je er wel uit.

Comment

heb trouwens een goedkopere site gevonden waterpoloboy Adidas Power Perfect II Krachtschoenen - Athleteshop.nl

Comment

idd best doen ik heb normaal maatje 42 bij Adidas is dit 43 1/3

Comment

Ik heb ze via ebay bij een poolse powerlifter besteld. Waren 90 Euro ex verzenden. Totaal 100 volgens mij. Zal straks ff het adres opzoeken.

Trouwens ik heb uk7.5 is 41.5 pas je met 42 ook wel in.

Comment

Dayum, maat 50 schoenen. Dacht dat ik.grote voeten had..
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Moet je met squaten en deadliften niet juist en vlakke schoen hebben ipv een verhoging bij de hak? Dan leun je wat voorover toch wat met deadliften niet echt fijn is? Of zit ik nu helemaal fout?

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
                          Moet je met squaten en deadliften niet juist en vlakke schoen hebben ipv een verhoging bij de hak? Dan leun je wat voorover toch wat met deadliften niet echt fijn is? Of zit ik nu helemaal fout?
                          Met deadliften kun je die inderdaad beter niet dragen.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Met deadliften kun je die inderdaad beter niet dragen.
                            Okee dus alleen een schoen voor squat is dit dus?
                            Wat is nadeel met squat als je een helemaal vlakke schoen hebt? Eigenlijk niks toch? Scheeld weer paar schoenen

Comment

Lijkt me meer hamstrings involvement?
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X