powerlifting schoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Dat is idd niet wat ik gezien hd, maar die otomix schoenen zijn goed voor squat en deadlift toch?

Comment

een DL kan prima zonder hak, je zakt namelijk niet zo diep als bij een squat.
      een zware DL met hak kan er eveneens voor zorgen dat je center of gravity naar voren wordt geplaatst en je balans wat zoek raakt.

als je trouwens een Lowbar squat doet heb je imo geen hak nodig. die flexibiliteit is wel te behalen met trainen.
      Bij Front squats en highbar squats heeft een hak cker wel voordel.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by futurekill View Post
        heb ik al precies willen merken die rogue do wins zouden mij een fortuin kosten denk ik om te laten overkomen...is die hiel niet ie**************** te hoog van de power perfect?
        Ik vind die hiel prima. Ik heb er niet echt aan moeten wennen, want het voelt normaal aan, en dat terwijl ik normaal op platte all stars loop. Ik doe alle beenoefeningen met die schoenen en tot nu toe gaat dat prima.

Comment

oke thx dude pp2's zullen het worden
          Strength Within, Pride Throughout

Comment

Net even adidas sportschoenen gepast in de winkel 10,5 UK, 11 US 45,5 EU. Maten komen wel/niet overeen met mijn andere schoenen. Iedereen houdt er andere vergelijkbare UK, US, EU maten opna. Niet echt handig natuurlijk..

Normaliter heb ik 45 oid. Dus opzich klopt het wel om een halve maat groter te nemen t.o.v. normaal en qua die adidas. Te klein is niets, maar te groot ook niet, dus ik gok op de 45,5 EU maat en dan hopen dat ze niet te klein, te groot zijn. Die 45,5 van adidas zelf zaten perfect namelijk!
            Last edited by Iron Mind; 21-05-2013, 12:48.
            "Straight outta gym"

Comment

Zou de uk maat aan houden en ook die maat bestellen.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                Zou de uk maat aan houden en ook die maat bestellen.
                Hmm ok. Dan pak ik UK 10,5. Even kijken waar ze het goedkoopste zijn qua prijs etc.

Thanks voor de tips.

Is het de UK maat die ze erbij vermelden en de normale EU?
                Last edited by Iron Mind; 21-05-2013, 12:55.
                "Straight outta gym"

Comment

Adidas Power Perfect II Krachtschoenen - Athleteshop.nl goedkopenr en dichter vind ik ze niet
                  grtz
                  Strength Within, Pride Throughout

Comment

Vraagje over die power perfect, vallen die groot of klein?
                    Ik heb brede platvoeten dus smalle schoentjes is not done voor mij

Comment

Originally posted by Rawis View Post
                      Vraagje over die power perfect, vallen die groot of klein?
                      Ik heb brede platvoeten dus smalle schoentjes is not done voor mij
                      Ik heb een 0,5 UK maat groter besteld dan normaal en ik heb ook redelijk brede voeten. Ik verwacht ze deze week en anders maandag, ik zal mijn bevindingen dan even hier droppen.

Help me anders even herinneren door het weekend een pm te sturen
                      "Straight outta gym"

Comment

Mmmm als ik heel eerlijk ben vallen ze precies goed en eerder ruim dan te klein. En leder nog wel wat indien nodig.

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                          Ik heb een 0,5 UK maat groter besteld dan normaal en ik heb ook redelijk brede voeten. Ik verwacht ze deze week en anders maandag, ik zal mijn bevindingen dan even hier droppen.

Help me anders even herinneren door het weekend een pm te sturen
                          PM gestuurd ben benieuwd

Comment

Schoenen zijn nog steeds niet binnen van Athleteshop. Afgelopen woensdag besteld, zucht. Ik ga vanmiddag/vanavond benen trainen en had ze graag nu al uitgeprobeerd. Ach dan nog maar een training op de sokken.
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                              Schoenen zijn nog steeds niet binnen van Athleteshop. Afgelopen woensdag besteld, zucht. Ik ga vanmiddag/vanavond benen trainen en had ze graag nu al uitgeprobeerd.
                              Welke had jij besteld?

Ach dan nog maar een training op de sokken.
                              Aldus de held.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Welke had jij besteld?

Ik heb deze maar genomen, want ik deadlift gewoon lekker op de sokken/blote voeten. En deze dan voor hopelijk high bar squat en vooral front squats. Ik wil namelijk meer nadruk gaan leggen op de quads en laat de high bar squat en de front squat nou net de beste oefeningen zijn voor massa op de quads. Daarom besloten deze te nemen met verhoogde hak. Fuck mijn enkel inflexibiliteit..

Adidas Power Perfect II Krachtschoenen - Athleteshop.nl

Aldus de held.
                                Haha, inderdaad. Afgekeken van Arnold!
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X