Wat is jullie maximum squat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3x5x90kg

Vergeleken met m'n andere lifts erg weinig, ik trainde m'n benen vroeger nooit :'(
    "Waar een wil is, is een weg"

Comment

• Vandaag maar weer eens squats doen wel leuk dat diepe squatten, kijken of 6 x 170 gaat lukken vanavond
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Mijn oude record was 1x140, nu niet meer haalbaar voor mij. laatste keer 3x120 gesquat. Ietjes onder parallel maar niet bepaald diep.

Comment

• 160 kg

Comment

• Één van de redenen dat ik reageer is dat Robbies volgelingen er altijd gelijk bovenop duiken, daar geniet ik persoonlijk van, maar hou maar op met discussiëren ik ben alweer in de hoek gezet door de mods en het is toch een zinloze/eindeloze discussie die constant op de man gespeelt wordt. Het gaat de laatste dagen wel wat over de top (vooral van mijn kant) dus mijn excuses daarvoor .

Comment

• Smith 15 x 35 kg high bar
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• back on-topic

Comment

• 8x 160 Back
                  8x 110 Front

Comment

• 140kg
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                      Één van de redenen dat ik reageer is dat Robbies volgelingen er altijd gelijk bovenop duiken, daar geniet ik persoonlijk van, maar hou maar op met discussiëren ik ben alweer in de hoek gezet door de mods en het is toch een zinloze/eindeloze discussie die constant op de man gespeelt wordt. Het gaat de laatste dagen wel wat over de top (vooral van mijn kant) dus mijn excuses daarvoor .
                      Top!!!
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X