Wat is jullie maximum squat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    Trouwens patricia je squat maar 20 cm ofzo? Niet eens halve squats met alle respect
    Dan zal ze die niet van Robbie hebben want die schijnt bij Rippetoe in de leer te zijn geweest hoorde ik vanochtend.

Comment

Originally posted by aktito View Post
      Dan zal ze die niet van Robbie hebben want die schijnt bij Rippetoe in de leer te zijn geweest hoorde ik vanochtend.
      +1 xdd
      Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Hoevaak zit ik hier nog dan? Of Rob? Of andere oudere leden die zeer actief waren en geen mod zijn?
        Ach donder toch op, je zit hier nu toch weer? Begrijp me niet verkeerd vond je best oke en wel gevat altijd, maar als het zo kut is ga je toch weg? Ga je lekker op DBB, net alsof dat serieus is, ja 1 vd 20 topics lol. Ga je daar slijmen..
        En rob is ook weer terug (ik heb je gemist pops)

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Oh, je wordt geboren als gevorderde?

Laatste keer? Iggy vond deze post zo erg dat hij het niet afkon met een waarschuwing (had er nog maar 1 gehad, en die was verlopen) dat ik bij deze gelijk een maandban kreeg ipv een weekban. En geef toe, eigenlijk is het toch ook schandalig? Jongen moet wel ernstig getraumatiseerd zijn door mijn reactie
          http://forum.bodynet.nl/even-voorste...ml#post1067793

Hoevaak zit ik hier nog dan? Of Rob? Of andere oudere leden die zeer actief waren en geen mod zijn?
          Mss een gevolg van je nimmer aflatende, zuigende, negatieve cynische toontje. Nooit eens leuk, opbouwend of gezellig en jezelf altijd zo fkn serieus nemen. Heb je dit al eens eerder gezegd, ik weet zeker dat je verdomd goed weet waar ik het over heb en dat je er in je dagelijks leven veel mee stuk maakt wss zonder dat je het in de gaten hebt. Jammer en onnodig. Maar ik zal wel weer de onwetende sufferd zijn, as ever
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Mss een gevolg van je nimmer aflatende, zuigende, negatieve cynische toontje. Nooit eens leuk, opbouwend of gezellig en jezelf altijd zo fkn serieus nemen. Heb je dit al eens eerder gezegd, ik weet zeker dat je verdomd goed weet waar ik het over heb en dat je er in je dagelijks leven veel mee stuk maakt wss zonder dat je het in de gaten hebt. Jammer en onnodig. Maar ik zal wel weer de onwetende sufferd zijn, as ever
            Zou al leuk zijn als ze 5% van haar kennis zou delen met de rest in plaats van alleen af te geven in elk topic, als ze iets toevoegd dan wil ik dat gezeik wel voor lief nemen.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Jij verdient een biertje na UD

Comment

Originally posted by kojak View Post
                Trouwens patricia je squat maar 20 cm ofzo? Niet eens halve squats met alle respect
                Nou? Met mijn lengte is 20cm ook een fullsquat?

Heb gelukkig nog nooit gehoord dat het niet diep genoeg was. Kan me niet herinneren dat ik ooit heb gesquat toen jij daaro trainde. Enige wat ik me wel kan herinneren is dat jouw trainingsmaatje het erover had toen ik 130 squatte, en dat ik toen zelf zei dat het nog niet diep genoeg was, wat weer kwam omdat het -zoals altijd- zonder spotter was.
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Als een vrouw 130 kilo unrsckt hoeft ze al niet eens meer te buigen, is al bruut zay.
                  Ik ben verlieff op die benrn, damn.
                  Maar effe zonder gekheid, zullen we het een beetjr beschaafd houden???

Comment

Lief van je, Q
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Dit forum begint steeds gekker te worden joh. Is er een vrouw die meer lift dan hun gaan ze haten, komt er een huisvrouwtje vragen stellen over whey springen alle wk er bovenop.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Nou kom maar met de witte ridder opmerkingen........

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                          Dit forum begint steeds gekker te worden joh. Is er een vrouw die meer lift dan hun gaan ze haten, komt er een huisvrouwtje vragen stellen over whey springen alle wk er bovenop.
                          Begint je troll touch te verliezen... mss word je te oud
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Ik moet oppassen pescatore anders word ik gebanned. Een mod heeft de pik op me terwijl de andere het wel kunnen waarderen..... En bodynet is wel mijn leven, dat kan ik niet.kwijt hè
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                              Ik moet oppassen pescatore anders word ik gebanned. Een mod heeft de pik op me terwijl de andere het wel kunnen waarderen..... En bodynet is wel mijn leven, dat kan ik niet.kwijt hè
                              Anders kan je altijd nog op Rippetoe hè als Nocerino gebanned wordt

Comment

• Ik zweer het je die account is niet van mij lol. Ik heb enkel deze account. Of een grapje van de mods, of kontridder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X