Wat is jullie maximum squat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja ik moet het ook ver van te voren plannen hoor. Hoelang willen we gaan?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Seminar is vr, za, zo. Maakt mij niet uit, 2 weekenden? Lang weekend? Ligt ook wat Q wilt, die heeft vrouw en kinderen...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Wat houdt zo'n seminar precies allemaal in? Hoop theorie en squats, deads, presses, bench?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Check die link 2 posts terug, als je scrollt zie je alles

Comment

• The Aasgaard Company : Starting Strength Seminars

Comment

• niggas with money
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Bodynet's Hangover: grote, lomp gespierde gorilla's + drugs, drank, vrouwen = recipe for disaster. I like.
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                  niggas with money
                  Zijn wel meer mensen die weleens op vakantie gaan toch? Deze trip lijkt me op papier wel vet. Volgens mij ook een prima mix van totaal verschillende idiots. Moet goedkomen

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Bodynet's Hangover: grote, lomp gespierde gorilla's en Pescatore + drugs, drank, vrouwen = recipe for disaster. I like.
                    Fixed

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                      Zijn wel meer mensen die weleens op vakantie gaan toch? Deze trip lijkt me op papier wel vet. Volgens mij ook een prima mix van totaal verschillende idiots. Moet goedkomen
                      Ja, maar iets plannen met forumleden die je nog nooit irl hebt gezien voor 10.000. Dan heb je money G (srs).
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Kost geen 10k gek, max 1200 + verblijf. Nou ja, dat tweede deel kun je zo duur maken als je zelf wilt obviously

Comment

• O dat is mijn tennis shoe money

Floyd Mayweather in the CEO Suite - YouTube

Comment

• Les van rippetoe. Hoe tof zou dat zijn! Als ik geen karige student meer ben ga ik ook zoiets plannen!
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ziet er goed uit. Ik ga dan natuurlijk ook voor de Starting Strenght Coach-certificaat.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

• 4x140kg met een spotter die ik eigenlijk niet zo vertrouwde. Niet heel diep maar wel parralel. Binnenkort nog maar eens 150 proberen.
                                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X