Spiermassa + aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spiermassa + aankomen

Hallo, ik ben 19 jaar en weeg rond de 70 kilo. Heb laatst een operatie gehad en ben flink wat kilo's afgevallen. Ik heb me gisteren ingeschreven bij een sportschool en wil min 5 dagen per week. Heel makkelijk gezegd wil gewoon wat groter worden, niet overdreven, maar een mooi figuurtje.

Tips? Hoe moet ik beginnen, een voedingsschema nodig ja of nee??

JA! Succes

Comment

Je moet je voeding aanpassen inderdaad,

Er zijn 2 topics die misschien handig zijn om door te nemen:

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...ersschema.html

http://forum.bodynet.nl/afslanken/22...g-schemas.html
      One hour of pain every day, produces a lifetime of pride!!

Comment

Originally posted by RamblingRose View Post
        Hallo, ik ben 19 jaar en weeg rond de 70 kilo. Heb laatst een operatie gehad en ben flink wat kilo's afgevallen. Ik heb me gisteren ingeschreven bij een sportschool en wil min 5 dagen per week. Heel makkelijk gezegd wil gewoon wat groter worden, niet overdreven, maar een mooi figuurtje.

Tips? Hoe moet ik beginnen, een voedingsschema nodig ja of nee??
        Minimaal 5 keer? Noem het maar maximaal 5 keer aangezien je dus ook rust nodig hebt he? Verstandig is om te beginnen met 3 en een maand later 4 en als je daar nog niet voldoende gegroeid ben kan je 5 overwegen..

Je kunt beter beginnen met filmpjes op youtube bekijken, dit zorgt ervoor dat je de oefeningen "beter" uitvoert.

Mijn schema =

Maandag: Benen 7 oefeningen 4 setjes per oefening 8 herhalingen per set op maximale weerstand (zo zwaar mogelijk)
        Dinsdag: Borst 4x4x8 biceps 4x4x8
        Woensdag: Rust
        Donderdag: Rug 4x4x8 triceps 4x4x8
        Vrijdag: Benen 7x4x8 met schouders 4x4x8

Blijf van de chips en snoepgoed af, eet zo veel mogelijk vlees en zorg ervoor dat het vet wat je binnenkrijgt zo veel mogelijk onverzadigd is (olijfolie, etc.).

Je kunt beter clean bulken (schoon eten) en lean muscle aanmaken. Je kunt natuurlijk overwegen om whey eiwitten toe te voegen aan je voedingsschema (om spiermassa te produceren moet je wel voldoende eiwitten binnenkrijgen).

s'ochtends als je wakker bent een proteïne shake, s'middags, na de training en voor het slapen gaan is optimaal.

Het is vooral belangrijk om de oefeningen goed te doen. Succes!

Comment

Originally posted by HDready View Post

Je kunt beter clean bulken (schoon eten) en lean muscle aanmaken. Je kunt natuurlijk overwegen om whey eiwitten toe te voegen aan je voedingsschema (om spiermassa te produceren moet je wel voldoende eiwitten binnenkrijgen).

s'ochtends als je wakker bent een proteïne shake, s'middags, na de training en voor het slapen gaan is optimaal.

Het is vooral belangrijk om de oefeningen goed te doen. Succes!
          Hou bro science even voor je. Wat is lean muscle? Waarom is whey op die tijden optimaal?

OT: Het basisprincipe van spiermassa bouwen is eten trainen en slapen. Ik zou gaan bulken maar je hoeft niet per se clean te bulken. Je onthouden van ongezond voedsel doe je maar als je serieus gaat cutten
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
            Hou bro science even voor je. Wat is lean muscle? Waarom is whey op die tijden optimaal?

OT: Het basisprincipe van spiermassa bouwen is eten trainen en slapen. Ik zou gaan bulken maar je hoeft niet per se clean te bulken. Je onthouden van ongezond voedsel doe je maar als je serieus gaat cutten
            Wat ben jij een simplejack!

[youtube]uqZyN-w4CKE[/youtube]
            Last edited by HDready; 25-05-2013, 19:58.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X