Met welke Pro atleet zou je eens een maandje willen meetrainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ricardo Armando View Post
    Greg plitt
    Trainen wel, als ie maar zijn mond houd, word bloednerveus van die kerel
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Greg plitt zoiezo :P

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Mike O'Hearn dat is idd een goeie om mee te trainen Nocerino, traint mix van PL en BB en is nog fucking sterk ook
        Ja klopt man, eigenlijk wat ik ook wil. Massa en sterk zijn. Zou veel kunnen leren hijzelf noemt het powerbuilding, combo van bb en pl ja. Volgens mij was ie ook 4x mister universe.

Nog eentje zou het shawn ray zijn. Heb je die foto's gezien van toen die 18 was? Epic hoor.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Kai greene
          Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
            Kai greene
            Deze baas. Vind die video's waar hij met amateurs traint altijd wel nice
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Oh oh oh en Ronnie uiteraard, WOEEEHHHHHH. Die gym ook zo epic hnnnggggg

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Ja klopt man, eigenlijk wat ik ook wil. Massa en sterk zijn. Zou veel kunnen leren hijzelf noemt het powerbuilding, combo van bb en pl ja. Volgens mij was ie ook 4x mister universe.

Nog eentje zou het shawn ray zijn. Heb je die foto's gezien van toen die 18 was? Epic hoor.
                Mike O'Hearn is gewoon goed, en daar zou ik ook best mee hebben willen trainen en idd dat is echt powerbuilding

Shawn Ray zou ik geen minuut mee kunnen trainen, voelt zichzelf God en je snapt wel dat dat niet goed gaat

Comment

Berry de Mey lijkt me vet!
                  weet eigelijk vrij weinig van hem maar hij is wel gewoon de beste BBer uit eigen land!
                  en heeft natuurlijk ongelofelijk veel kennis en ervaring opgedaan na al die jaren.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ja! En hij heeft ook.... aaaah never mind
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mark Rippetoe

edit: okee even serieus, ik heb laatst alle video's van berry de mey bekeken en ik kan me voorstellen dat mensen sympathie voor die man hebben.

Dus ja, zou best wel een keer met 'm willen trainen. Ook Kai Greene lijkt me leuk als ik z'n filmpjes zo eens bekijk. Eigenlijk train ik graag met iedereen die een grotere theoretische basis heeft of meer verstand van bb'ing heeft in z'n algemeen.

Trainen met een PL'er als Zydrunas Savickas lijkt me ook prachtig, alleen moet íe wel wat beter Engels leren
                      Last edited by akito; 28-05-2013, 16:17.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                        weet eigelijk vrij weinig van hem maar hij is wel gewoon de beste BBer uit eigen land!
                        en heeft natuurlijk ongelofelijk veel kennis en ervaring opgedaan na al die jaren.
                        Klopt!

Maar ik vind dat hij niet echt groot meer oogt,of lijkt dat maar zo?
                        Maar zijn fysiek was in zijn glorietijd mooier dan de massablokken nu vind ik.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Kai greene, CT Fletcher, Yates. En miss Prestin
                          Broomstick_bodybuilding op insta
                          F#CK heavy weights

Comment

Larry scott en dorian yates
                            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                              Is tie ook en 3de op de Olympia worden is gewoon fantastisch :

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                                Deze baas. Vind die video's waar hij met amateurs traint altijd wel nice
                                Idd, hij neemt ook echt de moeite om je dingen bij te leren. Muscle mind connection legt hij ook mooi uit.
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X