Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mtb26, Bazzebaz, tom_my85 en Vosje20. Daar kan ik een hoop van leren.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik zou in de toekomst graag eens met Dynobet, Inferno of Wasofski trainen, kan van die leden denk ik technisch heel veel leren. En natuurlijk ook wat tips over voeding van Dynobet.
ahah ben ik blij dat ik met de meeste gewilde al een x getraind heb. Nou iig geen robbie, die is maar irritant en pushed je te hard. Maarten is altijd leuk om mee te trainen, is toch een dwerg net als ik :P
Uhm,.....patriciaa eigenlijk wel. Dat lijkt me wel leerzaam op sommige delen.
ahah ben ik blij dat ik met de meeste gewilde al een x getraind heb. Nou iig geen robbie, die is maar irritant en pushed je te hard. Maarten is altijd leuk om mee te trainen, is toch een dwerg net als ik :P
Uhm,.....patriciaa eigenlijk wel. Dat lijkt me wel leerzaam op sommige delen.
Ik ben irritant met trainen dat klopt, er is maar 1 manier en dat is work your butt off....comfort zone training doen we niet aan toch?
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment