Met welk BN lid zou je een keer willen trainen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by blocktoblock View Post
    alle coole mensen
    Wanneer en waar? Hihi

En met kontridder meet ik liever bij hem thuis, hoge kwaliteit progress vids maken, wat is die kerel een kei in video editting,

Comment

Originally posted by mascotte View Post
      ik heb hem nooit gekend . wat dat zijn nickname ? kan ik wat post doorzoeken .

verder heeft hij een heel erg bekend accentje
      Kontridder was zijn eerste na de ban komt ie periodiek ff terug met een comeback, er is een lijst met al zijn nicknames. Volgens mij heeft Posseltje die dus wellicht kan hij even van dienst zijn inzake de kwestie Kontridder
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Kontridder was zijn eerste na de ban komt ie periodiek ff terug met een comeback, er is een lijst met al zijn nicknames. Volgens mij heeft Posseltje die dus wellicht kan hij even van dienst zijn inzake de kwestie Kontridder
        toch een belg volgens mij . heeft die niet ooit een zyzz trol filmpje geplaatst
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
          toch een belg volgens mij . heeft die niet ooit een zyzz trol filmpje geplaatst
          Dat klopt. Hierin probeerde hij in chatroulette Tren Ace bij kleine kinderen aan te smeren. De boef

Comment

Kontridder is gewoon actief op het forum en heet HDready volgens mij

Ik zou graag nog een keer met: Iron Mind, Kevster, Nocerino, Pescatore, Dexie, Jobr, Mvos en nog veel meer willen trainen.

Tijd voor nog een bodynetmeet dus!!
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

September weer een droppen? of iig eind vakantie dan zal iedereen er wel zijn ;p

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Kontridder is gewoon actief op het forum en heet HDready volgens mij

Ik zou graag nog een keer met: Iron Mind, Kevster, Nocerino, Pescatore, Dexie, Jobr, Mvos en nog veel meer willen trainen.

Tijd voor nog een bodynetmeet dus!!
                of hij is verhuist, maar dat lijkt me niet =)

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                  of hij is verhuist, maar dat lijkt me niet =)
                  Internet van de buren kan je zo pakken heur XD

Comment

Oh ik meen dat hij dat gewoon heeft toegegeven

September/Eind vakantie vind ik prima, hoop dat er weer velen op komen dagen!
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Aktito, Inferno, 3XL, Oki, met iedereen die kennis heeft voornamelijk en verder alle homies natuurlijk hier op het forum.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

3xl en karwan
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          Oh ik meen dat hij dat gewoon heeft toegegeven

September/Eind vakantie vind ik prima, hoop dat er weer velen op komen dagen!
                          Hoeveel waren er de laatste keer dan?
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Een mannetje of 12

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                              pinada
                              Vind t echt jammer dat ze haast niet meer post. Ze had altijd leuke dingen

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Met Patricia natuurlijk, Quadzillaatje sloopt me met benen
                              Mijn beentraining stelt geen drol meer voor, dat weet je best....

Originally posted by Fossah View Post
                              Met nibor.. 50% kans dat mijn droom uitkomt.
                              Hahahahahahaha geweldig

Originally posted by Beaudien View Post
                              O, dat lijkt me geweldig. Daar heb ik ooit al eens mee getraind en daar heb ik ontzettend veel van geleerd!
                              Hahahahahaha

Originally posted by Nocerino View Post
                              Valt me op dat veel voor "techniek" met iemand samen willen trainen. Zou juist met van die beesten willen trainen om te leren beesten hahaha. Met jobr zn volume meedraaien en half dood gaan of one rep moarrrr! horen. Veel leuker joh.
                              Techniek is je basis, daar hoort alles mee te beginnen. Is toch niets mis mee? Doorknallen met een slechte techniek is ook gedoemd om te mislukken.
                              Neemt niet weg dat je daar soms in kan blijven hangen vind ik (die neiging had ik zelf). Goed is goed. En met veel oefeningen zijn er hele brede marges die (voor bb) heel afhankelijk zijn van je eigen lichaam.
                              Maar dan nog lijkt het me alleen maar een goede eigenschap als je goed op je eigen techniek let en open staat voor verbetering.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik bedoelde er ook niet mee dat het fout was.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X