Met welk BN lid zou je een keer willen trainen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Patriciaaa View Post
    http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...meenschap.html

Eerst was kojak het, totdat iemand zei dat hij Turks is, dus toen moest jij t zijn omdat jij het enige Marokkaanse lid bent?

Jaaa, ik vind dit ook echt heel laag, eerlijk gezegd.
    Je kan van Talal hier vinden wat je wilt, maar dit zie ik hem simpelweg echt niet doen.
    Ik vind het gewoon een aardige gast en geen schijnheilig extreem schlemiel.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
      Je kan van Talal hier vinden wat je wilt, maar dit zie ik hem simpelweg echt niet doen.
      Echt he.

Dat iemand een ander zo makkelijk beschuldigd is al geen stijl, maar dan ook nog eens 2 moderators?

Originally posted by kojak View Post
      Maar wat bedoel je met 'eerst was kojak' het? Dat ik bruce heb genaait ofzo? Waar lees je dat?
      Dat er eerst makkelijk gezegd werd dat jij aangifte had gedaan, en toen bleek dat jij Turks was, kreeg Talal gemakkelijk de schuld.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Gaat nog lekker ontopic haha maar serieus je kan natuurlijk niemand beschuldigen als je dat niet 100% zeker weet en dan nog los het onderling op.
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
            Als je kijkt naar de uitleg in Bruce z'n topic zou ik juist waardering voor de aangever hebben om het zo op te lossen en bijv. geen geweld te gebruiken. Is iemand die de formele weg bewandeld 'schijnheilig extreem schemiel'? Lol, de eerste keer dat ik die term hoor Hij geeft zelf toe dat hij te ver is gegaan, waarom wordt het dan afgezwakt? Uit medelijden voor Bruce? Hij heeft geen medelijden met zichzelf dus snap dit niet.

Iemand de schuld geven van de aangifte puur vanwege afkomst vind ik net zo dom als de originele post waar het allemaal mee begon.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• slotje?

Comment

• Shaun T of Dwayne Johnson

Comment

• Originally posted by tamara1980 View Post
                  Shaun T of Dwayne Johnson
                  aka generalix en posseltje?

Comment

• Waarom slotje?
                    Weliswaar off topic, maar zo kan e.e.a. wel worden opgehelderd / met elkaar worden uitgesproken.
                    Purist
                    Verzuren zonder kuren
                    ...ilse weet alles...

Comment

• wat moet er opgehelderd worden, bruce was een beetje te ver gegaan, een triesteling belt de politie, bruce dekt zich in(gemeend of niet) en zegt srry, vervolgens weten we niet wie het was en die gaat het echt niet zeggen.
                      Nu gaan we 1 voor 1 alle buitenlanders beschuldigen....zonde van de sfeer imo...vandaar slotje.
                      Vraag me wel een beetje af of sommige mods nog begaan zijn met het board of gewoon af en toe beetje rellen.

Comment

• Lol @ jezelf zo druk maken om forum posts dat je een civiele klacht indient.
                        Nieuw dieptepunt in de BN soap...

Comment

• Als er iemand zo duidelijk wordt beschuldigd in dit topic door een (2) moderator(s) en hij (Tal) zegt het niet gedaan te hebben, dan lijkt mij dat een moderator het tegendeel kan bewijzen.
                          Anders zou Tal niet specifiek genoemd worden.
                          Purist
                          Verzuren zonder kuren
                          ...ilse weet alles...

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                            Als je kijkt naar de uitleg in Bruce z'n topic zou ik juist waardering voor de aangever hebben om het zo op te lossen en bijv. geen geweld te gebruiken. Is iemand die de formele weg bewandeld 'schijnheilig extreem schemiel'? Lol, de eerste keer dat ik die term hoor Hij geeft zelf toe dat hij te ver is gegaan, waarom wordt het dan afgezwakt? Uit medelijden voor Bruce? Hij heeft geen medelijden met zichzelf dus snap dit niet.

Iemand de schuld geven van de aangifte puur vanwege afkomst vind ik net zo dom als de originele post waar het allemaal mee begon.
                            Inderdaad schijnheilig om het op die manier te doen ipv die persoon er persoonlijk op aan te spreken.
                            Purist
                            Verzuren zonder kuren
                            ...ilse weet alles...

Comment

• Beetje een trieste bedoeling dit ja.

Comment

• Originally posted by Gus View Post

Kojak ben jij van turkse origine? Ik had altijd bij jou gedacht dat je een student uit een of ander kaasdorp bij alkmaar was die in amsterdam studeerde
                                Dus jij beweert dat turken niet kunnen studeren?
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X