Met welk BN lid zou je een keer willen trainen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Gus View Post
    Kojak ben jij van turkse origine? Ik had altijd bij jou gedacht dat je een student uit een of ander kaasdorp bij alkmaar was die in amsterdam studeerde
    Originally posted by kojak View Post
    Dus jij beweert dat turken niet kunnen studeren?
    Pas op Guus, straks stuurt hij de politie nog op je af
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Ahah zoiets ja, ik ben extreeeeem pfff rare moderators toch
      dat is mensen over een kam scheren. beetje jammer had van jou wel anders verwacht

Comment

• Originally posted by kojak View Post
        Dus jij beweert dat turken niet kunnen studeren?
        Haha nee tuurlijk niet Ik had bij jou gewoon eerder een jeroen of daan verwacht ipv een hassan of mehmet
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
          dat is mensen over een kam scheren. beetje jammer had van jou wel anders verwacht
          Ik mensen over 1 kam scheren kom op man? Jij komt met je post ''stelletje reetridders'' en daarvoor zei iguana al hetzelfde. Dus dan is het al een indirecte aanval op mij. En jij weet best dat ik jou mag. Maar als ik zomaar beschuldigd wordt van dingen, dan vraag ik tenminste een bewijs ipv alleen wijzen. Dat neigt meer naar over 1 kam scheren.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Ik met Bruce. Vooral voor de buikspieren goed. Middagje met die man en dagen spierpijn gok ik.

En tal, moet jij niet weer een post aanmelden bij het meldpunt discriminatie internet ofzo?
            Originally posted by Iguana View Post
            Dat je medemembers naar de rechtbank naait,judas.
            ik ben persoonlijk nu wel heel erg benieuwd of jullie dit hard kunnen maken, zo niet vraag ik mij echt af wat jullie hier doen?
            Want ik vind deze beschuldigingen wel vrij heftig.

Comment

• Originally posted by aktito View Post
              Lol @ jezelf zo druk maken om forum posts dat je een civiele klacht indient.
              Nieuw dieptepunt in de BN soap...
              Precies.
              Originally posted by adon1s View Post
              Als je kijkt naar de uitleg in Bruce z'n topic zou ik juist waardering voor de aangever hebben om het zo op te lossen en bijv. geen geweld te gebruiken. Is iemand die de formele weg bewandeld 'schijnheilig extreem schemiel'? Lol, de eerste keer dat ik die term hoor Hij geeft zelf toe dat hij te ver is gegaan, waarom wordt het dan afgezwakt? Uit medelijden voor Bruce? Hij heeft geen medelijden met zichzelf dus snap dit niet.

Iemand de schuld geven van de aangifte puur vanwege afkomst vind ik net zo dom als de originele post waar het allemaal mee begon.
              Waardering voor de aangever? Het onderling regelen met Bruce in plaats van als eerste stap een aangifte doen, was keurig geweest. overigens wijzen wij niemand aan op afkomst, het is wel zo tal dusdanig fel was in die discussie dat in ieder geval ik de kans aannemelijk achtte dat dit prima in dat straatje paste. Indien ik er inderdaad naast zit, dan mijn excuses.
              Last edited by GeneralIx; 01-06-2013, 11:48. Reason: woordvolgorde klopte niet
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik mensen over 1 kam scheren kom op man? Jij komt met je post ''stelletje reetridders'' en daarvoor zei iguana al hetzelfde. Dus dan is het al een indirecte aanval op mij. En jij weet best dat ik jou mag. Maar als ik zomaar beschuldigd wordt van dingen, dan vraag ik tenminste een bewijs ipv alleen wijzen. Dat neigt meer naar over 1 kam scheren.
                Je bent ook een reetridder, t hoeft maar over bepaalse mensen te gaan en je steekt je kop in hun reet.

Je hebt een manier gevonden om in je favo slachtoffer rol te kruipen merk ik, het lukt je aardig.

Als de aantijging niet klopt, sorry daarvoor de rest meen ik oprecht zoek een eigen identiteit ipv ballen te zuigen man.
                Last edited by Iguana; 01-06-2013, 11:39.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Prima wat jij wil. Niet verantwoorden? Doe dan aub niet zo stoer met je grote mond. Je bent net een leraar die de discussie niet wilt aangaan omdat je geen geldige reden hebt.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                    Hou nou toch op! Ik zit te eten!
                    Mijn oprechte excuses.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

dus omdat iguana hetzelfde zei val ik jou indirect aan. kom op man? dat is echt een irreƫel verwijt naar mij toe, heb jou nergens van beschuldigd dus hoef nergens bewijzen van te leveren dit is idd het spreekwoordelijke over 1 kam scheren.

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                        dus omdat iguana hetzelfde zei val ik jou indirect aan. kom op man? dat is echt een irreƫel verwijt naar mij toe, heb jou nergens van beschuldigd dus hoef nergens bewijzen van te leveren dit is idd het spreekwoordelijke over 1 kam scheren.
                        Nou oke, if you say so. Ik wil jou best op je woord geloven. Met moderators bedoelde ik genix en iguana in dit geval dan. Dus ook geen aanval op jou, excuses in dit geval.

Comment

Prima wat jij wil. Niet verantwoorden? Doe dan aub niet zo stoer met je grote mond. Je bent net een leraar die de discussie niet wilt aangaan omdat je geen geldige reden hebt.
                          sorry voor mijn grote mond, irl zou ik je niet aan durven kijken ubertalent.
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                            sorry voor mijn grote mond, irl zou ik je niet aan durven kijken ubertalent.
                            Klopt, dat gaat moeilijk vanuit een inrichting.

Comment

• Haha ok hier houdt het voor mij op knul, dit soort dingen bewaar je maar voor je vriendjes.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• even wat dingen voor mezelf op een rij.

- Iemand doet aangifte naar aanleiding van een post die door deze persoon als discriminerend ervaren werd. (beetje jammer dat deze persoon niet de moeite heeft genomen om samen met bruce tot een oplossing te komen).

- Niemand (buiten deze persoon zelf) weet wie er aangifte gedaan heeft. (Alle opmerkingen die een persoon hiervan beschuldigen of dit impliceren, zijn daardoor voor mijn gevoel ongepast).

- Talelh15 heeft beschuldigingen ontkend en ik kan me geen reden bedenken om hieraan te twijfelen. verdere nare opmerkingen van personen richting talelh15 die hem beledigen of zijn schuld impliceren vind ik jammer.

- dat talelh15 een generaliserende aanval doet naar alle moderators (discriminatie van moderators?) zorgt voor twijfel aan zijn objectiviteit (en creƫert geen goodwill bij moderators. vooral niet bij posseltje en mij). Tot dit punt stond talelh15 sterk in deze discussie en zou ik hem hebben verdedigd (ivm aantijgingen en beledigingen die andere personen in dit topic richting hem gedaan hebben).

-----------------------

dat zijn in het kort mijn eerste gedachten.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X