Boven 1.90?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nu : 203.5 cm , 98 Kg en 7,9 %

Top : 203.5 , 104 kg en 8,2 %

Begin : 202 , 74.5 KG vp geschat onder 5%

4 jaar training, met afwisselend heel serieus en ook wel periodes gewoon totaal geen motivatie of tijd oid gehad...

@ ts : zorg maar dat je groeit zonder je vp te laten stijgen

Van 75 naar 95 kan iedereen die niet op zn vet let... ongeacht zn lengte

verder... zie post Robbie

Comment

203,5cm???Jezus das echt lang haha zulke lange BBers ken ik niet, dat zal met sommige oefeningen best moelijk gaan of niet Hooligan?
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        203,5cm???Jezus das echt lang haha zulke lange BBers ken ik niet, dat zal met sommige oefeningen best moelijk gaan of niet Hooligan?
        ten 1ste: gefeliciteerd met 4000 berichten Robbie :P

ach ja wat is lang zeg ik dan he ik ben het gewend maar snap wel dat mensen het erg lang vinden

Sommige oefeningen is gewoon heel lastig, je zit altijd al met het "standaard"lange mensen verhaal met bench, deadlift , squat etc. dat je een veel langere "slag" moet maken ( en naar mijn idee daardoor ook een groter zogenaamd doodpunt hebt )

Ook heb ik t probleem dat ik met bijvoorbeeld lat pulldown niet volledig kan strekken op een fatsoenlijke manier ( niet op pannata apparaten iig )

Of dat je met een push press het systeemplafond eruit ramt

Voordelen zijn weer dat ik een ongelooflijk sterke core / onderrug heb

nadelen zoals bovengenoemd maar ook dat je er niet zo snel buffed uitziet.. dus gaan we maar voor de clean look

streven is dan 110 - 115 KG en altijd onder 10 %

Comment

Goed om te lezen zo iedereen op een rij! Gelukkig zijn er meer mensen die met deze lengte moeite hadden met echt groot eruitzien, geeft mij weer een extra motivatie

Ik moet wel zeggen dat die 97 kilo nog wel met een vp van 17 Ă  18 % is en nog heb ik niet echt het idee dat ik er groot uitzie. Denk dan wel dat dat anders word als ik zo'n 95 kilo weeg op 10% (hoop ik althans)
          The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Boven 1.80 word het al moeilijk en boven 1.90 nog meer, massa komt wel maar het heeft tijd nodig, de echte spierdikte zal vaak ontbreken wat voor te zien is op een rug, te veel ruimte in seperatie, maar groot worden kan, kijk naar Lou Ferrigno, Toney Freeman, dacht dat Khellstrom ook best lang was, Noah Steere en onze eigen Hulk uit Nederland Reusje Jeff Latour die met 1.94?? 135 kg behoorlijk droog is.
            Overigens ben ik 1.85
            Ik moet zeggen dat rug wel meevalt maar mijn armen blijven voor mijn gevoel vrij lang en spierloos, vooral in ontspannen stand zeg maar. Zal ook te maken hebben met mijn lange armen.

Comment

SS en gomad.
              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

SS is misschien wel een prima idee ondanks dat ik al 2 jaar train. Heb nooit onder de 8 herhalingen gezeten eigenlijk. Gomad is voor mij te eenzijdig, eet liever goed!

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
                  Goed om te lezen zo iedereen op een rij! Gelukkig zijn er meer mensen die met deze lengte moeite hadden met echt groot eruitzien, geeft mij weer een extra motivatie

Ik moet wel zeggen dat die 97 kilo nog wel met een vp van 17 Ă  18 % is en nog heb ik niet echt het idee dat ik er groot uitzie. Denk dan wel dat dat anders word als ik zo'n 95 kilo weeg op 10% (hoop ik althans)

Dat maakt inderdaad een heel verschil kan ik je zeggen. Al is het gewoon moeilijk om er echt breed uit te zien bij deze lengte. Gewoon lekker door blijven trainen en knallen!
                  'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ben 1.93 met een gewicht van 97kg, momeneel aan het cutten op ong. 14%. Ben ongeveer anderhalf jaar actief. Sinds 13 maanden ga ik 4x p week. Woog toen ik begon 75kg en vp tussen de 10-15%. Ik was heel skinny.

Comment

ik ben 1,96 weeg momenteel 78 kilo 13% bf. ik kom makkelijk in gewicht aan. alleen ik zie het echt niet in de spiegel ik word er gek van.

ik bulk tot volgend jaar maart, dan gaan we cutten.

never give up on a dream.. time will pass anyway
                      Last edited by Ricardo Armando; 02-06-2013, 16:31.

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                        Dat maakt inderdaad een heel verschil kan ik je zeggen. Al is het gewoon moeilijk om er echt breed uit te zien bij deze lengte. Gewoon lekker door blijven trainen en knallen!
                        Knalle als een malle! Opgeven nooit natuurlijk!

Comment

1,90/1,91 met een gewicht dat schommeld tussen 78kg en 80kg, inderdaad erg lastig aankomen blij dat er meerdere zijn die aangeven dat het lastig is hahaha
                          Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
                          Titel/Record: Master Bumper 2013...

Comment

Laatste keer dat ik gemeten heb (maandje terug) was ik 94kg bij 1.95 en met de nek-taille-meting zat ik op 19% VP. Met huidplooimeter zat ik op 16%, maar aangezien ik veel vet op mijn rug heb zal 19% en betere schatting zijn.

Train nu 2 jaar en kwam van 76-78kg met een vp van grofweg 16% ofzo? Toen niet gemeten.

Ik onderschrijf het nadeel dat het verdomd lang duurt voordat het er een beetje uit ziet. Vooral mijn armen blijven van die lange slierten. Je moet als lang persoon gewoon veel meer massa erbij krijgen wil het er een beetje buff uitzien. Maar ja, zo enorm wil ik niet worden, dus wie weet kom ik nog in de buurt van mijn droomfysiek
                            Train hard or go hormone

Comment

Mooi om beginpost terug te lezen, bedankt voor de bump! Zit nu overigens weer op 100 kilo dus ik groei gestaag!

Comment

Originally posted by Toph View Post
                                Laatste keer dat ik gemeten heb (maandje terug) was ik 94kg bij 1.95 en met de nek-taille-meting zat ik op 19% VP. Met huidplooimeter zat ik op 16%, maar aangezien ik veel vet op mijn rug heb zal 19% en betere schatting zijn.

Train nu 2 jaar en kwam van 76-78kg met een vp van grofweg 16% ofzo? Toen niet gemeten.

Ik onderschrijf het nadeel dat het verdomd lang duurt voordat het er een beetje uit ziet. Vooral mijn armen blijven van die lange slierten. Je moet als lang persoon gewoon veel meer massa erbij krijgen wil het er een beetje buff uitzien. Maar ja, zo enorm wil ik niet worden, dus wie weet kom ik nog in de buurt van mijn droomfysiek
                                Ik ben niet zo groot, maar heb ook lange armen opzich. Kut is dat he hahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X