Telt dit mee als sixpack? :p

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by HDready View Post
    Dexie, jij bent mijn held..je weet het nog niet maar jij hebt mij zooooooo'n goede tip gegeven dat ik dat hier straks helemaal uitgebreid ga uitleggen, ik kom er over een maandje op terug na mijn operatie
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Mvos View Post
      GIP,jij heet toch geen dexie?

oh, ja ik lees altijd effe snel globaal ik ben een globale lezer

Comment

GIP voelde zich aangesproken bij het woord AAS-guru :P.

Comment

"Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
            Nice one kerel

Comment

Echt een heel slecht topic.

Dexie nu niet bodynet "verlaten", kan altijd wel goed lachen om je posts.

Mvg,

Nocerino
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                  jezus dexie,wat loop jij steeds te trippen.

ik vraag alleen of die gebruikt heeft,want dan vind ik dat hij echt veels te veel kilo's heeft ingeleverd voor dit resultaat.
                  dat hij er blij mee is moet hij zelf weten.

vraag me ook lichtelijk af wat jou nou opeens zo speciaal maakt?
                  ga eens eten en trainen ipv de aas guru te willen uithangen.
                  Mvos ik heb geen steroid's gebruikt, heb wel 50iu hgh er door heen gejast, nog 150 te gaan en daarna nieuwe bundel hihi

Uitslagen bloedtest (1 week uitgerust en om 16.00 laten prikken):

-Gamma GT <50 22
                  -Asat <40 19
                  -Alat <45 26
                  -Ureum mmol/l 2.5-6.4 6.7 (iets te veel eiwitten gegeten dus)
                  -Kreatinine umol/l 65-105 88
                  -Geschatte GFR >75 90
                  -FT4 pmol/l 10-24 17
                  -TSH mU/l 0.3-4.2 1.5
                  -Testosteron nmol/l 5.5-25 17
                  -Oestradiol pmol/l <150 51
                  -LH U/l 1.0-10.00 6.5
                  -S/B-HCG U/l <10 <1

Aangezien je interesse toont, misschien vind je bovenstaande wel leuk om te lezen. Testuitslag 6-juni-2013

Ja ik blijf gewoon reageren..ik vergeef jullie

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Echt een heel slecht topic.

Dexie nu niet bodynet "verlaten", kan altijd wel goed lachen om je posts.

Mvg,

Nocerino
                    Grootste Troll zit nu ineens de ongestelde wijf aan het uithangen..lees eens gewoon om te leren.. als we geluk hebben gaat het een HGH vs Roids gevecht worden

Comment

Comment

ik zie jouw gewoon altijd in de aas topics dus ik vroeg me gewoon of je hiervoor gebruikt had.
                        verder heb ik ook gezegd dat je een goede prog. hebt gemaakt mbt het verliezen van vet,maar dat ik vond dat 15 kilo minder wel erg veel is. (dat is mijn mening)

succes met groeien!
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Dit is toch al helemaal offtopic/verneukt dus volgende vraag zal wel niets uitmaken.

Waarom gebruik je hgh? Sorry als ik het kan afleiden van bloedonderzoek maar daar weet ik dus niks van.

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
                            Dit is toch al helemaal offtopic/verneukt dus volgende vraag zal wel niets uitmaken.

Waarom gebruik je hgh? Sorry als ik het kan afleiden van bloedonderzoek maar daar weet ik dus niks van.
                            Waarom ik hgh heb gebruikt? Om sixpacks te krijgen natuurlijk

Comment

Ik dacht btw dat als je HGH pakt dat je dan ook beter roids erbij kunt pakke???
                              Waar is knulletje als je hem nodig hebt

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                                Ik dacht btw dat als je HGH pakt dat je dan ook beter roids erbij kunt pakke???
                                Waar is knulletje als je hem nodig hebt
                                Ze zeggen dat HGH en Testo synergetisch werken met elkaar, ik heb nog wat cypionate in huis maar, het is nog niet de tijd om te starten voor mij. Ze zeggen ook dat je minimaal 6 maanden moet gebruiken om wat te kunnen zien (ja na 6 maanden zie je pas of je echte hebt) en om eerlijk te zijn hoor je het na dag 1 al te voelen
                                Ze zeggen ook dat je minimaal 8iu per dag moet gebruiken 7 dagen per week om er wat aan te hebben..wie heeft er een rekening in Zwitserland, precies de verkoper.

Ik doe een zielige 2iu tjes 5 dagen en 2 off..fiets mij kapot na inject om alle suiker te verbranden en ondertussen voel ik hoe mijn lichaam wordt gerepareerd.

Het is gewoon erg duur en je moet 10 keer zo voorzichtig zijn als je aan de hgh gaat, meeste personen hier hebben al een soortgelijk leefpatroon (geen snelle carbs etc etc.).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X