Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dexie, jij bent mijn held..je weet het nog niet maar jij hebt mij zooooooo'n goede tip gegeven dat ik dat hier straks helemaal uitgebreid ga uitleggen, ik kom er over een maandje op terug na mijn operatie
ik vraag alleen of die gebruikt heeft,want dan vind ik dat hij echt veels te veel kilo's heeft ingeleverd voor dit resultaat.
dat hij er blij mee is moet hij zelf weten.
vraag me ook lichtelijk af wat jou nou opeens zo speciaal maakt?
ga eens eten en trainen ipv de aas guru te willen uithangen.
Mvos ik heb geen steroid's gebruikt, heb wel 50iu hgh er door heen gejast, nog 150 te gaan en daarna nieuwe bundel hihi
Uitslagen bloedtest (1 week uitgerust en om 16.00 laten prikken):
Dexie nu niet bodynet "verlaten", kan altijd wel goed lachen om je posts.
Mvg,
Nocerino
Grootste Troll zit nu ineens de ongestelde wijf aan het uithangen..lees eens gewoon om te leren.. als we geluk hebben gaat het een HGH vs Roids gevecht worden
ik zie jouw gewoon altijd in de aas topics dus ik vroeg me gewoon of je hiervoor gebruikt had.
verder heb ik ook gezegd dat je een goede prog. hebt gemaakt mbt het verliezen van vet,maar dat ik vond dat 15 kilo minder wel erg veel is. (dat is mijn mening)
succes met groeien!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ik dacht btw dat als je HGH pakt dat je dan ook beter roids erbij kunt pakke???
Waar is knulletje als je hem nodig hebt
Ze zeggen dat HGH en Testo synergetisch werken met elkaar, ik heb nog wat cypionate in huis maar, het is nog niet de tijd om te starten voor mij. Ze zeggen ook dat je minimaal 6 maanden moet gebruiken om wat te kunnen zien (ja na 6 maanden zie je pas of je echte hebt) en om eerlijk te zijn hoor je het na dag 1 al te voelen
Ze zeggen ook dat je minimaal 8iu per dag moet gebruiken 7 dagen per week om er wat aan te hebben..wie heeft er een rekening in Zwitserland, precies de verkoper.
Ik doe een zielige 2iu tjes 5 dagen en 2 off..fiets mij kapot na inject om alle suiker te verbranden en ondertussen voel ik hoe mijn lichaam wordt gerepareerd.
Het is gewoon erg duur en je moet 10 keer zo voorzichtig zijn als je aan de hgh gaat, meeste personen hier hebben al een soortgelijk leefpatroon (geen snelle carbs etc etc.).
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment