Prestatie/mijlpaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij 200 en 250 deadlift was ik toch wel heel content, evenals bij 100 mp.

300 dl is echter zoals velen weten al jaren het ultieme doel voor mij, nog 15 kg!
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik las het net in je log inderdaad, heel netjes!

mijlpaal die ik graag wil halen is dus 70 kg voor zomer 2014, ben nu afwisselend 61,5-62,5 dus dat moet te doen zijn lijkt me

Comment

Mijn eerste mijlpaal was 80 kg voor de zomer 2012, begonnen op 69 kg in december 2011.
        Daarna mijlpaal 90 kg, 2 weken geleden gehaald.
        Nu op naar de 95 kg.

Ook 100 kg bench was leuk
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Buiten alle Pr´s, altijd de ieligste/magerste persoon te zijn, en geloof me ik van ver. Naar toch wel een van de grotere.
          Mind is everything.

Comment

van 64 naar 70 kilo, en vervolgens naar 75 kilo waren mijlpalen voor mij. Nu wil ik 80 kilo bereiken en later 70 kilo spiermassa. Abs heb ik ook nog nooit zichtbaar gehad..

Comment

Dat ik reps maakte met mijn oude squat pr na een lange blessure aan de hipflexor vond ik wel een mooi moment.

En 5X5x70 bench was ook fijn na als een ecto op 5x60 vast gezeten .
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Van degene met de kleinste armen naar de grootste armen gegaan met me trainings maten.
                OA me broer ^^
                Quitters never win !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X