Prestatie/mijlpaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prestatie/mijlpaal

BN'ers.

Ik vroeg me af op wat voor prestatie jullie het meest trots zijn met betrekking tot het fitnessen/bodybuilden/powerliften.

Zelf heb ik nog geen echte prestatie van fitness waar ik trots op ben, zit in mijn eerste bulk en blijf dit nog flink wat maanden doen. Misschien mezelf overgehaald hebben om richting een jaar bulken te gaan, dat dat mijn prestatie is

Gisteren 15 x 35KG Bench press, verder niks
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ik zet telkens mijlpalen qua gewicht per 5-10kg. Dus ik heb eerst mijn 65, 70, 75 en 80kg mijlpalen gehad.

Nu ga ik weer voor de 80kg mijlpaal en de volgende wordt daarna 85kg.

Verder qua kracht hier en daar wel wat mijlpaaltjes gezet, maar de "echte" mijlpalen qua kracht moet ik nog gaan bereiken..
      "Straight outta gym"

Comment

Goede vraag, daar heb ik nooit echt over nagedacht. Na het behalen van een PR sta ik er nooit lang bij stil en denk ik gelijk aan de volgende stap.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Mijn mijlpaal was toen ik eindelijk 100 kg woog,dat wilde ik altijd al een keer halen.
          Vetpercentage was niet echt laag,maar daar ging het niet om.

Mijn nieuwe mijlpaal wordt 95 kg met een procentje of 10 vetpercentage hopelijk :-)
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Mijn grootste mijlpaal was toen ik de 70kg had bereikt als een 1meter 71'er.

Comment

95 kilo op 1,83m. En een vetpercentage van 12%.
              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

150 kg log op mijn wedstrijd vorige week! Dat was een mijlpaal voor mij.
                Gewicht is 140kg dus daar ben ik niet zo mee bezig haha

Comment

95 kilo met BF onder de 10% was mijn doel voor het einde van het jaar, dat doel heb ik nu al behaald
                  'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

De eerste x dat ik 100kg pakte op een oefening (DL).
                    Een mijlpaal bij mij was to be honest toen 1 van de jongens daar die me het gehele eerste jaar uitlachte omdat ik alles meer dan 1 keer per week trainde me om een trainingsschema kwam vragen omdat ik zo hard vooruitging in kracht in zijn optiek Niet echt een prestatie maar meer pay-back time ^^ hoort íe nog regelmatig overigens

Comment

Van de week 15xbw+20 chins. Vind elk repje dat ik ergens bij kan plussen leuk.. Isolatieoefeningen let ik niet op.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                        De eerste x dat ik 100kg pakte op een oefening (DL).
                        Een mijlpaal bij mij was to be honest toen 1 van de jongens daar die me het gehele eerste jaar uitlachte omdat ik alles meer dan 1 keer per week trainde me om een trainingsschema kwam vragen omdat ik zo hard vooruitging in kracht in zijn optiek Niet echt een prestatie maar meer pay-back time ^^ hoort íe nog regelmatig overigens
                        Dat zijn mooie momenten .

Comment

5x5x125 squatten was wel een mijlpaal. En ook 5x100kg bankdrukken.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

doe niet mee aan die dingen .

wat wel een soort mijlpaal was : op 1 training verschillende pr's halen .
                            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                              doe niet mee aan die dingen .

wat wel een soort mijlpaal was : op 1 training verschillende pr's halen .
                              Dus stiekem doe je er wel aan mee
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X