Resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

altijd wel grappig , volgensmij zegt de helft maar wat =/ ben zelf begonnen met 63 kg @ 175 , nu 2 jaar later op 75 kg. helaas zonder schema's , had er veel meer uit kunnen halen..

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
      begonnen met krachttraining:
      4-2010: 62kg 11,1% bf
      10-2010: 71,5kg 11-12% bf
      daarna niet meer specifiek voor massa getraind, maar vooral voor kracht en conditie
      gewicht werd hierdoor alsnog 78,5kg
      en de nadruk kwam steeds meer bij conditie/cardio te liggen en geen krachttraining, behalve in de vorm van crossfit gewicht werd hierdoor 74kg 12-13%? bf

Vanaf hier weer begonnen met bodybuilding/massa training
      7-2012 74kg 12-13%? bf

6-2013 77-78kg 8%? bf

Totaal: 62kg 11,1% bf -> 78kg 8% bf door 17 maanden training gericht op enkel bodybuilding met een lange periode van gewichtstoename, afname en vettoename er tussen. Fuck langdurige cardio, killing voor je spiermassa.

Lengte 1.77m btw

Had nu wel een stukkie verder kunnen wezen als die lange tussenstop er niet had tussen gezeten, maar daar doe je niks aan. Ik had anders al een behoorlijk bruut fysiek kunnen hebben voor mijn 20 lentes (mijn mening), maarja het is zoals het is..

Er staan hier mooie verschillen tussen zeg van de meeste lui. Petje af.
      Zoals we hier in groningen zouden zeggen, NAIT ZO ZOESN! (niet zo zeuren)
      Je bent inmiddels 1 shredded cunt en daar mag je best trots op zijn
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Eigenlijk boeit het me geen reet waar ik mee ben begonnen . Ik weet waar ik naartoe wil (nee geen zyzz, moet buffer)
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by haci View Post
          ging je eerst gewoon hardcore zonder weightlifting doen? dus puur afvallen? nice progess
          Eerste periode afvallen bestond uit heel weinig eten + heel veel cardio (5xpw 1-1,5 uur crosstrainer) minimaal krachttraining.
          Viel veel af maar ook ontzettend veel spier verloren.

Tweede periode afvallen bestond uit meer eten, 500kcal onder onderhoud + geregeld cardio (3-4xpw 15-30 min) Krachttraining begon toen wel de leiding te nemen.

Uiteindelijk ging het afvallen sneller tijdens de tweede periode. Gecontroleerd afvallen met een goed voeding/training schema werkt gewoon veel beter als dat je als een ongeleide projectiel jezelf uithongert en bizar veel cardio gaat doen.
          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Ik was volgens mij een 8 pounder. Baby met speknekje dus. Toen ik op fitness ging woog ik 64 kilo, nu tegen de 80.

Comment

ben begonnen op +- 68kg bij 1.80 .

nu een kleine 10maand later , ======> 82kg , ongeveer zelfde vet % als dat ik begon met trainen .

ben al een tijdje rond de 82kg . wil dit ook zo houden , 85max ben ik heel erg blij mee . dat is voor mij ook makkelijk om te onderhouden
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

54kg en een beetje iel met een buikje. Tegenwoordig 69kg, minder iel en zonder buik. 1,68m lang.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

van 75.5 met kleren naar 104 zonder

inmiddels vast op 94-95 kg op 7-8 %

Comment

Vorig jaar mei binnen gekomen in de sportschool voor het eerst op 82 kg op 27% nu 78kg op 9.9%
                    Broomstick_bodybuilding op insta
                    F#CK heavy weights

Comment

55 kilo vetprocent geen idee. --> 89.7 kg 9% vet

Comment

58 kg 6% - 62 kilo 7/8% maar volgens de meesten hier is mijn meting niet goed uitgevoerd maar ben denk ik in een paar weken lees: 2 maanden 4 kilo aangekomen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X