altijd wel grappig , volgensmij zegt de helft maar wat =/ ben zelf begonnen met 63 kg @ 175 , nu 2 jaar later op 75 kg. helaas zonder schema's , had er veel meer uit kunnen halen..
Resultaat
Collapse
X
-
Originally posted by Iron Mind View Postbegonnen met krachttraining:
4-2010: 62kg 11,1% bf
10-2010: 71,5kg 11-12% bf
daarna niet meer specifiek voor massa getraind, maar vooral voor kracht en conditie
gewicht werd hierdoor alsnog 78,5kg
en de nadruk kwam steeds meer bij conditie/cardio te liggen en geen krachttraining, behalve in de vorm van crossfit gewicht werd hierdoor 74kg 12-13%? bf
Vanaf hier weer begonnen met bodybuilding/massa training
7-2012 74kg 12-13%? bf
6-2013 77-78kg 8%? bf
Totaal: 62kg 11,1% bf -> 78kg 8% bf door 17 maanden training gericht op enkel bodybuilding met een lange periode van gewichtstoename, afname en vettoename er tussen. Fuck langdurige cardio, killing voor je spiermassa.
Lengte 1.77m btw
Had nu wel een stukkie verder kunnen wezen als die lange tussenstop er niet had tussen gezeten, maar daar doe je niks aan. Ik had anders al een behoorlijk bruut fysiek kunnen hebben voor mijn 20 lentes (mijn mening), maarja het is zoals het is..
Er staan hier mooie verschillen tussen zeg van de meeste lui. Petje af.
Je bent inmiddels 1 shredded cunt en daar mag je best trots op zijnPeople often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by haci View Postging je eerst gewoon hardcore zonder weightlifting doen? dus puur afvallen? nice progess
Viel veel af maar ook ontzettend veel spier verloren.
Tweede periode afvallen bestond uit meer eten, 500kcal onder onderhoud + geregeld cardio (3-4xpw 15-30 min) Krachttraining begon toen wel de leiding te nemen.
Uiteindelijk ging het afvallen sneller tijdens de tweede periode. Gecontroleerd afvallen met een goed voeding/training schema werkt gewoon veel beter als dat je als een ongeleide projectiel jezelf uithongert en bizar veel cardio gaat doen.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
ben begonnen op +- 68kg bij 1.80 .
nu een kleine 10maand later , ======> 82kg , ongeveer zelfde vet % als dat ik begon met trainen .
ben al een tijdje rond de 82kg . wil dit ook zo houden , 85max ben ik heel erg blij mee . dat is voor mij ook makkelijk om te onderhoudenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse