Holiday ready to gooooo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Holiday ready to gooooo

- Wie heeft zijn doel bereikt voor deze zomer?
    - Wie heeft er zin in om te showen op strand?
    - Wie gaat er op reis en waarheen?
    - Met wie gaan jullie (vrienden, familie, vriendin)?
    - Heb je al geboekt?
    - Ga je met de auto, vliegtuig of ov?
    - Hoe lang ga je weg?
    - Heb je er zin in??

- Hou je je aan je voedingsschema of zeg je bacardi here i come!
    - Neem je een pot eiwitten mee of andere supps?
    - Blijf je actief tijdens je reis (push ups, crunch, cardio) of ga je puur luieren?

Voor diegenen die nergens heengaan..maak er hier wat moois van! Ik ga iig duimen voor jullie dat het mooi weer wordt! Deel je reden/mening om niet te gaan hier aub.

HDReady:

Gisteren een appartement geboekt in Kroatië/Pag/Novalja voor 9 dagen (begin augustus gaan we). Wij gaan met 3 maatjes (32, 30 en 28 jaar) en we gaan zeker los.

Ik ben niet van plan om aan de alcohol te gaan, ben ook niet van plan om shit te eten dus neem ik een kleine pot eiwitten, miniflesje olijfolie en een pak brinta mee om de voeding daar aan te vullen.

Mijn doel voor deze zomer was een sixpack en ik heb een duidelijke 4pack (moet het ermee doen) en ben wel tevreden. Al zou ik graag 10 kg spiermassa her en der erbij willen plakken. Heb wel 15kg fat weg gewerkt sinds februari.
    Tijdens de vakantie wil ik gewoon doorgaan met het juiste mindset en s'ochtends hardlopen op strand, push ups en wu-shu moves oefenen. Boeken meenemen om wat fysiologie of anatomie erin te stampen tijdens het zonnen

Zoals jullie al ongetwijfeld gemerkt zullen hebben wordt dit een budget vakantie maar, dat betekent niet dat ik mij ga inhouden inzake chickieeeeees...

Sereisu 32, 30 en 28 jaar?

Comment

Is daar iets mis mee ??
      Een dag niet getraind...

Comment

Ik snap het ook niet helemaal wat daar mis mee is.. en de eerste reactie gaat al weer offtopic.

Had voor mezelf als doel gesteld om meer massa te hebben voor de zomer, doel is niet gelukt wegens een 2 blessures die mij daar flink in gehinderd hebben helaas.. volgende zomer beter!
        Showen gaat hem dus niet worden mits de dames een licht gespierde ecto geil vinden
        2 weken naar Istrië met een goede vriend van me, met de bus gaan we er naartoe (24 uur busreis....)

Dit wordt een slopende vakantie met alcohol en niet letten op mijn voeding.. ben ook nog niet ver gekomen qua fysiek dus er is niet heel veel wat verkeerd kan gaan. Wel ga ik er voor de volle 100% voor na de vakantie een jaar lang.

Comment

Originally posted by frankey View Post
          Is daar iets mis mee ??
          haha op je teentjes getrapt?
          Ernstig noh!

Comment

Inderdaad snap de reactie ook niet helemaal....
            Zou hopen dat als ik begin 30 ben ik nog eens lekker met mijn vrienden weg mag/kan.

Zelf ga ik helaas wederom niet op vakantie.
            Mijn doel eb ik wel bereikt maar deze heb ik alweer aangepast dusjah xD.
            Ga deze zomer gewoon beetje als het goed weer is elke dag aan het zwembad hangen jeuj.

Comment

Originally posted by NickP View Post
              Ik snap het ook niet helemaal wat daar mis mee is.. en de eerste reactie gaat al weer offtopic.

Had voor mezelf als doel gesteld om meer massa te hebben voor de zomer, doel is niet gelukt wegens een 2 blessures die mij daar flink in gehinderd hebben helaas.. volgende zomer beter!
              Showen gaat hem dus niet worden mits de dames een licht gespierde ecto geil vinden
              2 weken naar Istrië met een goede vriend van me, met de bus gaan we er naartoe (24 uur busreis....)

Dit wordt een slopende vakantie met alcohol en niet letten op mijn voeding.. ben ook nog niet ver gekomen qua fysiek dus er is niet heel veel wat verkeerd kan gaan. Wel ga ik er voor de volle 100% voor na de vakantie een jaar lang.
              Ach kom op, vallen en opstaan met zelfvertrouwen bro, je hebt iig vooruitgang geboekt!

Originally posted by frankey View Post
              Is daar iets mis mee ??
              IDD Frankey, mjah dont feed the troll, zijn 6000ste bericht moest waarschijnlijk anders zijn he en tjah jonge gast..

Originally posted by Dutchpride View Post
              Inderdaad snap de reactie ook niet helemaal....
              Zou hopen dat als ik begin 30 ben ik nog eens lekker met mijn vrienden weg mag/kan.

Zelf ga ik helaas wederom niet op vakantie.
              Mijn doel eb ik wel bereikt maar deze heb ik alweer aangepast dusjah xD.
              Ga deze zomer gewoon beetje als het goed weer is elke dag aan het zwembad hangen jeuj.
              Klinkt iig goed maat, je doel is denk ik ook belangrijker dan een trip van een weekie toch? Zwemmen, steden bezoeken in Nederland, bossen en natuur..genoeg te doen als de zon maar schijnt

Comment

Geen vakantie voor mij dit jaar.
                Sparen voor mijn eindstage in Curacao!

Of ik mijn doel heb bereikt? Nog niet. Tot eind oktober wil ik zoveel mogelijk VVM aanzetten en vanaf daar ga ik de vetmassa die ik heb gegaind reduceren. En dan shredded naar Curacao haha!

Of ik wat meeneem? Ik twijfel nog. Ik zit daar 5 maand en ik denk niet dat ik mijn potten etc mee kan nemen de grens over. Laat staan dat ze in de koffer passen. Ik ga ervan uit dat op Curacao wel een 'Body&fitshop' is.

Ik ga daar zeker genieten maar probeer wel zo veel mogelijk op mijn schema te letten. Vind het zonde om in 5 maand terug te komen in Nederland the way i was.
                ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Ben al geweest ;o Nu alleen maar aankijken hoe iedereen stuk voor stuk op vakantie gaat ;d

In augustus ga ik wel nog 2 weekjes naar Spanje met ouders jung. trol.
                  Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Vertrek morgen naar gran canaria met mijn vriendin
                    Neem niks mee van supplementen of wat dan ook
                    Even 8 dagen niet op voeding, sport of wat dan ook letten!
                    Daarna nieuw schema en er weer vol tegen aan!
                    installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by bvds View Post
                      haha op je teentjes getrapt?
                      Nee helemaal niet, voel me ook niet eens aangesproken verder... Maar als ik vrijgezel was had ik het ook wel geweten
                      Een dag niet getraind...

Comment

Nee, dit jaar door blijven sparen voor motorrijbewijs en motor.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Over 2 weken lekker naar Mallorca met mijn ouders en kleinere broertje.
                          Beetje rondrijden en rondzwemmen en ik blijf letten op mijn voeding (natuurlijk wel minder dan normaal).
                          You don't quit when you're tired.
                          You quit when you're done.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            Nee, dit jaar door blijven sparen voor motorrijbewijs en motor.
                            Haha wild hog. Zit er zelf ook aan te denken om hem te gaan halen. Alleen die nieuwe regeling staat me niet aan.

ot: alleen maar werken deze zomer. Geld verdienen en hier in Nederland wat gruwelijke festivals meepakken. En natuurlijk de hele zomer doorknallen in de gym.
                            Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Begin volgend jaar gaan ze dat weer veranderen. Dat kreeg ik in ieder geval te horen van de rijschool. Die adviseerde me om na januari/februari weer langs te komen. Maatjes hebben soortgelijke verhalen ook bij andere rijscholen gehoord.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X