Holiday ready to gooooo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga 3 wkn met mn gezin naar mn stacaravan in augustus.
    Doel niet gehaald, maar ja was ook iets te postief. Blijf wel hard lopen
    wat BW oefeningen en mss af en toe een sportschool in de buurt.
    Ga wel op mn eten letten, maar ga wel af en toe genieten van wat lekker eten.
    Na mn vakantie weer lekker verder.
    Goed gejat is het halve werk!

Comment

Originally posted by frankey View Post
      Nee helemaal niet, voel me ook niet eens aangesproken verder... Maar als ik vrijgezel was had ik het ook wel geweten
      Haha ja snap ik.

Genoeg vrienden van mij zijn ook rond de 30 en doen nog net zo vrolijk met alles mee.

OT:

Ga over 3 weken richting Barcelona met mn vriendin dus word een vakantie om tot rust te komen ipv vollebak te feesten.

Doel was om op 10% bf te zitten, nou zat ik hier een paar weken geleden al onder dus ben nu weer meer aan het eten omdat ik niet te veel massa wil verliezen. Probeer wel redelijk clean te eten om niet te snel weer vet aan te maken. Dus die 10% moet wel goed komen denk ik.

Was van plan daar 2x een sportschool te bezoeken om toch iedere week wel even getraind te hebben maar weet nog niet of ik dat echt wel ga doen. Een paar weken rust is ook niet verkeerd op zn tijd.
      Ernstig noh!

Comment

Ik ga terschelling met vrienden, touren met een camper met vrienden en misschien nog wat, we zien wel wat deze vakantie ons brengt. Met de camper waarschijnlijk nl/be/fr/spain en weer terug.

Doelen voor de zomer had ik niet, had wel gehoopt er wat beter bij te staan maar ben pas net weer bezig xd. Maarja mag de pret niet drukken Ik ga wel 2/3x naar de gym sws, gewoon om ook ff van het gezuip te onstsnappen. 's middags goed eten denk, 's avonds wel gewoon los ben ik bang.

Comment

Originally posted by HDready View Post
          - Wie heeft zijn doel bereikt voor deze zomer?
          Welke zomer, die van 2014?
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

1 week Zwitserland en 2 weken Dubai en omstreken (Redelijk veel betaalbare hotels daar tot mijn grote verbazing.)

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Nee, dit jaar door blijven sparen voor motorrijbewijs en motor.
              Nice lekker blazen ideaal.

=======

Ben lekker goedkoop 8 dagen naar frankrijk geweest lekker ontspannen, partieen hoef ik niet perse naar het buitenland.
              Mind is everything.

Comment

Geloof dat je rechtstreeks A2 kan halen volgend jaar vanaf je 20e nocerino. Ben er zelf ook voor aan 't kijken want staat nog een mooi motortje in de opslag Weet niet of je dat bedoeld? want als ze het helemaal weg zouden halen zou het ideaal zijn, lomp gedoe die klassen (alhoewel motorrijden heden ten dage wel als levensgevaarlijk mag worden beschouwd)..

Comment

Originally posted by aktito View Post
                  (alhoewel motorrijden heden ten dage wel als levensgevaarlijk mag worden beschouwd)..
                  Ga jij maar met zo`n 125cc oid? invoegen op de snelweg, zeuw, das pas gevaarlijk imo. Heb je toch echt een dikke ruimte nodig tussen al die auto's. Achterlijke regeltjes, lol. Snappen er zelf volgens mij niks van daar in Den Haag.

Comment

Je bent gewoon afhankelijk van anderen in het verkeer aangezien je kwetsbaarder bent, en mijn mede-verkeersdeelnemers zijn de laatste waar ik vertrouwen in heb om eerlijk te zijn. Rijd op zaterdag altijd als chauffeur op de bus en wat je dan tegen komt aan volk dat er even voor wil piepen etc.. dan denk ik altijd ben blij dat ik nu niet op een motor zit want dan had 't zweet toch wel in m'n naad gestaan

Comment

Motor?? Gazelle is the way to go man!

Comment

@ aktito ja dat bedoel ik man. Heb een maatje die in december moest afrijden (voor kutregeling) was het afgelast vanwege sneeuw. Is hij laatst pas afgereden, tufft tie rond met 125er. Ik pak hem met mijn scooter in de stad. Jwz stage 6 70cc omgelastte yasuni c16. Maarja, moet inderdaad uitkijken met als een mogool rijden. Weet dat nog wel met mooie tijden dat ik met een paar mokers ging rellen met scooters. Was mooi, maar heb ook zoveel brokken gemaakt. Same as voor auto nu. Kan geeneens situaties goed inschatten, maar rijd al weer als een mogooltje. Had laatst bijna tegen een andere auto aangereden omdat ik ruim 100 reed in de stad. Vanaf nu rijs ik echt rustig. Veel goedkoper en veiliger.Motor is inderdaad erg gevaarlijk. Pa is aangereden geweest door een auto die ging keren waar het niet mocht zonder te kijken terwijl me pa groen had. Motor total loss en heeft inmiddels 5 a 7 jaar verder geen last van zijn polsen meer.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Wel flink offtopic, sawwy Ga naar engeland een weekje.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            Wel flink offtopic, sawwy Ga naar engeland een weekje.
                            Ik had echt niets anders verwacht van jou Nocie als het je niet gelukt was om het hele topic om te gooien was ik verbaasd geweest :P LooL

OT: cool dat je een weekje naar Brittannië gaat, met de trein, boot, auto?

Comment

Originally posted by HDready View Post
                              cool dat je een weekje naar Brittannië gaat, met de trein, boot, auto?
                              Winkelwagentje

Mind is everything.

Comment

wat ben je nou eigenlijk zo gemiddeld kwijt voor een motorrijbewijs?
                                Heb er ook altijd interesse ingehad maar volgens mij is het toch wel prijzig?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X