Patsers!!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Patsers!!!!!

Ik vroeg me af hoeveel mensen zich ook zo storen aan de vooroordelen die zich voordoen tegen ons soort bodybuilders!
    Onlangs haalde ik me het bloed weer onder mijnnagels vandaan toen ik via een vriend een verhaal te horen kreeg wat een bepaald iemand over me had gezegd. Er werd dus gezegd dat men dacht dat ik, omdat ik gespierd was, een patser zou zijn.....nu is het einde van het verhaal dan wel positief..men kwam terug op zijnmening omdat men me nu beter had leren kennen maar toch het probleem blijft er....wie van jullie heeft er ook ervaring mee(er zullen er vast wel meer zijn) enwordt er ook zo moe van...ik bedoel er wordt gezegd dat ik geen strak shirt aan mag omdat ik dan een patser ben..terwijl je ziet dat veel mensen een strak shirtje aan hebben en hiervan wordt nix gezegd...moeten we dan soms baggy kleren opstap aan gaan trekken omdat anderen ons een patser vinden al swe iets straks aantrekken....of bijvoorbeeld als je naar een party gaat..mag je dan niet in je blote bast gaan lopen omdatje dan een showpik bent!!?? Ik vind dit altijd zo dom en irriteer me er gruwelijk aan..

grz bennie

Tsja....dat zou even lekker zijn zeg,dat die magere homootjes wel in strakke shirtjes mogen lopen en wij niet omdat we dan een patser zouden zijn....

Haha,laat mij maar lekker een patser zijn want daar doe ik het allemaal voor!
    Negatieve kritiek is juist ook positief omdat die mensen jaloers op je zijn.
    Ik vind het wel kicken als ik ergens binnen stap en ik heb meteen de looks van de meeste....beter dan dat niemand me ziet omdat ik een nono ben.

Ik train me de pleuris om er bruut uit te zien dus zal dat fuckin showen ook!!

Comment

als ik strak shirt aan heb krijg ik ook wel is het patser gedrag naar me gegooid ken me verder niets schelen.. you have to show what you got....En sommige zeggen dat ook uit jalloersie..naja als ik een kei mooi lichaam ooit hebh ga ik ook zonder shirt lopen als het warm is...is gewoon vet stoer en het is gewoon tof als mensen opmerkingen maken en naar je kijken toch..dan maar een patser

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Apr. 07 2005,20:19)]gewoon vet stoer en het is gewoon tof als mensen opmerkingen maken en naar je kijken toch..dan maar een patser
        helemaal mee eens

Comment

Degene die dat zeggen zijn OF jaloers.. OF bang dat je met zn wijf er vandoor gaat
          The oxynator

Comment

wat dacht je van met uitgaan een hemd dragen zoveel dunnen gaytjes doen het en als wij dat doen gaan ze altijd van die spierbalpose doen. ag je kent de vooroordelen en die zijn er ook over as. daarvan word je toch groter zonder er voor wat voor moeten doen........ grts

Comment

Pff dat zijn nu net de dingen waar je je echt niet druk om moet maken zeg...

Ene oor in andere uit.

Comment

ik stoor me er ook echt aan... dat is één van de redenen waarom ik niet zeg dat ik aan bodybuilding doe maar aan krachttraining. Meestal weten ze dan niet wat je ermee bedoelt.

Van die strakke shirtjes doe ik soms wel aan, en dan krijg je wel van die blikken, positieve of negatieve.

euh, beste nederlandse collega-boarders, wat is een 'patser'?

groeten
                I just live once and I want the max out of it!

Comment

@k-e
                  testo is een patser

ik dacht er eerst ook zo over, als ik een gespierd iemand zag dacht ik ook patser!

nou denk ik er heel anders over, laat gewoon lekker zien wat je hebt toch, dat doe ik ook, en het heeft alles met jaloezie te maken. ben ik u wel achter gekomen, want de mensen die eerst raar op me reageerde dat ik aan bb deed, willen nu toch ook wel zulke spieren, en vragen nu de oren van mijn hoofd.

en indd, ene oor in ander uit. BOEIE....
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Ik ben het wel eens dat veel mensen commentaar hebben op gespierde mannen maar vaak zijn dat ook mannen. Ze hebben vaak hun woordje al klaar zonder dat ze weten wat het inhoud, ik denk dan altijd als je wel commentaar hebt maar niet kunt onderbouwen dan ben je gewoon een sukkel of jaloers. Ik sta er boven en ga niet in discussie met zulke mensen, hebben toch een bord voor hun hoofd. Wat vrouwen betreft vind ik het aanzienlijk minder, maar misschien denken die het alleen en zeggen ze het niet.

voor al die met commentaar

F
                    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Ik krijg eigenlijk nooit commentaar, maar dat komt ook doordat ik een kledingsmaak heb, die een en ander eerder verbergt, dan toont. Ik heb niet zo'n behoefte om strakke shirts te dragen. In de sportschool natuurlijk wel! Altijd lachen op de FIBO: iedereen wil zo breed mogelijk zijn. Fantastisch publiek! Laat mij maar in een ribcolbertje lopen of zo. Vooral de 'patsers' die voor het eerst naar de FIBO komen na 2 jaar training. Op hun eigen sportschool vallen ze misschien wel op, maar op die beurs 'verdrinken' ze in de spiermassa van anderen.
                      Heerlijk om te zien dat ze zich de hele dag geen houding weten te geven i.v.m. hun veel te strakke shirtje en (te) weinig spiermassa! Dat vind ik wél patsers!!!
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

idd symmetrie...dan ga je idd verdrinken in de andere met vet veel spier die al jaren trainen :<......das echt een klote gevoel je ken beter in een strak shirt gaan lopen als je 10 jar hard geramt en gestapmpt heb dan hoor je tenminste er nog bij mss ;P

Comment

Je moet je gewoon keden waar je je het prettigst in voelt vind ik.

f
                          als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Hehe ik vind het altijd geweldig als ik uitga en ik 10x op een avond krijg te horen dat ik een patser ben.
                            Of de eeuwig terugkerende opmerking..HE NIET ZO BREED HE.
                            Op die laatste reageer ik met kan ik niks aan doen dat zijn de watjes onder mn oksels.
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Krijg eigenlijk niet zovaak commentaar. Ik loop nooit in strakke shirtjes omdat ik dit niet lekker vind zitten en ik ook niet mijn lichaam hoef te showen.

In de sportschool heb ik wel zo'n shirt zonder mouwen, maar alleen als ik armen of schouders train. Dan krijg ik wel eens opmerkingen, maar dan vooral van mensen die mij een tijd niet gezien hebben en merken dat ik erg vooruit ben gegaan.

Als je je stoort aan opmerkingen van anderen vind ik dat je ook niet in strakke shirtjes moet lopen, dan is het logisch dat je opmerkingen krijgt.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X