Patsers!!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (KeepItReal @ Apr. 08 2005,11:16)]Als je je stoort aan opmerkingen van anderen vind ik dat je ook niet in strakke shirtjes moet lopen, dan is het logisch dat je opmerkingen krijgt.
    Tsja je denkt toch niet dat ik in mn mickey mouse trui ga rondlopen.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Mensen die mij niet kennen kijken me meestal aan of ik een enge ziekte heb ofzo maar er komt geen woord uit dat gaffeltje. Ik vind echt niet dat je het hoeft te verbergen, je traind toch om een mooi lijf te hebben nou dat mag van mij gezien worden ook!
      Wat ik patserig vind is als je van die sprietjes ziet, die lopen erbij alsof er twee basketbals onder hun oksels zitten terwijl er geen spier te bekennen is.

Comment

strakke shirt vind ik nog geen patser,
        wel die gozers die dan zo breed mogelijk of zo relaxed mogelijk proberen te lopen.
        Of als ze iets moeten vastpakken/optillen dan hun uiterste best doen al hun spieren aan te spannen.

Stond laats wel op de metro te wachten, zag ik zo'n schriel kippenborstje zich heel fanatiek opdrukken en zijn been spieren te rekken "jean-claude van dammme stijl" tegen een muur.

Comment

Kan niet zeggen dat ik er last van heb. Loop ook nooit in strakke kleding eigenlijk.
          Vind het verder wel lekker omdat mensen me meestal met rust laten..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Laat ze dat maar zeggen

1. Mensen die u zo beoordelen zijn inderdaad jaloers
            2. Ze wouden dat ze zelf zo waren, maar ze hebben het karakter niet om er alles voor te geven, training, voeding...
            3. Deze opmerkingen krijg iedereen wel die met de sport bezig zijn

Denk dan maar dat het eigenlijk een compliment is dat je toch goed resultaat hebt behaald met trainen.

Comment

Ben het met bovenstaande reacties eens, behalve een stukje van Bennie. Kijk dat je ondertussen een leuk kassie hebt, is ok. Maar om dat op een feest te showen door in je blote bast te lopen vind ik niets. Waarschijnlijk hardstikke druk daar, sta je tegen zo'n bezweet lichaam aan te leunen. Bij een vrouw is het toch ook sexier als ze nog wat bedekt en niet topless rondloopt? Behalve als ze in de bediening werkt dan...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

tis dat ik nog neit Huge ben maar als ik dat ben gaat ie ook gewoon uit hoor

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Apr. 08 2005,16:32)]tis dat ik nog neit Huge ben maar als ik dat ben gaat ie ook gewoon uit hoor  
                  Ja, maar jij bent ook een patser.

Comment

Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik ben groot van buiten en klein van binne

Comment

Wat ik persoonlijk nog vervelender vindt is als je hard getraind hebt en er achter je rug om gezegd word dat je een uitslover bent.
                        Ik denk dat het allemaal te maken heeft met jaloezie.
                        Veel fitnessmensen kunnen de dicipline om veel en hard te trainen niet opbrengen, en plaatsen dan lullige opmerkingen.
                        Natuurlijk achter je rug, want in je gezicht durven zij dat niet.
                        Over de niet fitnessmensen zullen we het helemaal maar niet hebben, daar moet je je helemaal niets van aantrekken.

Comment

Ik snap niet dat die mensen zich wat aantrekken van al die mensen die jaloers zijn, ik zou ze laten lullen en juist trots zijn en nog erger gaan trainen!
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Mij fuckt het ook echt geen moer hoor...

Comment

Maar jij bent ook een patster dus...!!!
                              Mr. HOLLAND 2006 NAC
                              Mr. HOLLAND 2007 NAC
                              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Beter een patser dan een bluffer,Biggie!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X