Progressie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Progressie

Hallo ik ben jongen 1m71 en weeg nu 55 kg mijn doel is echt heel gespierd te worden ik denk uiteindelijk bij mijn lengte max 75 kg dit is voor deze lengte al heel veel
    wat ik dus af vraag hoeveel kg zou ik op een jaar kunnen gainen ?
    zou het kunnen ( omdat ik redelijk klein ben) dat ik sneller gespierd en zo lijk omdat ik in totaal ook minder weeg dan grotere ??

graag reacties (:

begin met trainen en goed te eten.
    kijk dan hoever je komt...
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hoeveel kilo je op een jaar zou kunnen gainen. Als er een helderziende op dit forum is zal die je dat vertellen. Als jij zorgt dat je een goed voedingsschema hanteert met de juiste discipline, training en rust moet je een heel eind komen.
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

hoe oud ben je??
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

groei je nog?
          Pain is just weakness leaving the body...

Comment

75kg is niet heel veel...........maar begin met trainen en goed eten en de rest komt wel

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
              75kg is niet heel veel...........maar begin met trainen en goed eten en de rest komt wel
              75kg bij een lichaamslengte van 1,71m en met een laag vetpercentage, dus zo rond 8%, zal goed ogen en is zeker niet weinig.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                75kg bij een lichaamslengte van 1,71m en met een laag vetpercentage, dus zo rond 8%, zal goed ogen en is zeker niet weinig.
                +1
                dan zie je er gewoon goed uit.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Om jou een idee te geven, dit forumlid is 1,70m lang en weegt tegenwoordig rond de 70kg:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...lum-vitae.html

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...-vitae-63.html
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Om jou een idee te geven, dit forumlid is 1,70m lang en weegt tegenwoordig rond de 70kg:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...lum-vitae.html

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...-vitae-63.html
                    inderdaad ziet er wel goed uit, lijkt ook zwaarder

Comment

Originally posted by BeauSchevenels View Post
                      Hallo ik ben jongen 1m71 en weeg nu 55 kg mijn doel is echt heel gespierd te worden ik denk uiteindelijk bij mijn lengte max 75 kg dit is voor deze lengte al heel veel
                      wat ik dus af vraag hoeveel kg zou ik op een jaar kunnen gainen ?
                      zou het kunnen ( omdat ik redelijk klein ben) dat ik sneller gespierd en zo lijk omdat ik in totaal ook minder weeg dan grotere ??

graag reacties (:
                      Kijk het antwoord op je vraag "wat ik dus af vraag hoeveel kg zou ik op een jaar kunnen gainen ?"
                      = tussen de 0 en 300 gram per week aan spiermassa; tussen de 101 en 10000 gram per week aan vetmassa
                      Als je wilt weten hoeveel wij ongeveer gokken dat je zal gainen, spreek ik namens mijzelf en verwacht dat je aan het begin een paar honderd gram spieren pakt, daarna bijna niet vooruit te branden

Omdat je klein bent heb je een voordeel, jou voedingsbehoefte is nog niet zo ver ontwikkeld (evolutie).

Originally posted by Aldo Raine View Post
                      Hoeveel kilo je op een jaar zou kunnen gainen. Als er een helderziende op dit forum is zal die je dat vertellen.<ICU> Als jij zorgt dat je een goed voedingsschema hanteert met de juiste discipline, training en rust moet je een heel eind komen.
                      Ik wist dat er ooit iemand om hulp zou vragen 0_0

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X