verschil armen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha valt wel mee. Zie me buikspieren nog steeds. Gebruik creapure en perfect mass gainer

Comment

Originally posted by revange View Post
      Haha valt wel mee. Zie me buikspieren nog steeds. Gebruik creapure en perfect mass gainer
      Pffffff,gelukkig gebruik je mass gainer,dat scheelt
      Even zonder gekheid,stel een fatsoenlijk voedingsschema samen en je hebt die onzin niet nodig!
      Bomvol suikers,heeft geen toegevoegde waarde.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heeft wel een toevoegde waarde.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by mascotte View Post
          euh toch wel : BOR , bench press , incline press enzo...

ik zie niet in waarom je een isolaties gaat doen voor iets wat je nog niet hebt om te isoleren
          Ja, Underhand grip of meeste rug oefeningen.

En als je Bench press met volle pec-isolatie uitvoert(schouderbladen achter, kleine lower back arch en wijder als 90 graden) voel je triceps niet eens.
          Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            21's? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Wat houdt dat precies in?

7 keer above parralell squat
            7 keer deep squat
            7 keer full squat
            Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Heeft wel een toevoegde waarde.
              Ok, het KAN toegevoegde waarde hebben ,als je zoveel kcal binnen moet krijgen dat je het met gewoon eten niet redt,maar niet in het geval van revenge.
              Je zal toch een fatsoenlijk voedingsschema moeten hebben,en niet alleen maar shakes nemen om te kunnen bulken.
              Voor mij persoonlijk heeft het ook toegevoegde waarde,ik heb niks met mass gainers.
              Last edited by rain; 06-07-2013, 10:59.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja ik zal dit weekeind is een voedingschema maken. Maar je kan beter rijst kip groenten eten als boterhammen toch?

Comment

Ja het is beter, maar zeker niet nodig als jij geen diehard bodybuilder bent. Overigens als jij het prettiger vindt of lekkerder dan kan je rijst kip en groenten eten ipv boterhammen.

Comment

Boterhammen eten is makkelijker. Hoe voeg ik dan 500 calorieen meer toe. Heb geen tijd om meer te eten.

Comment

Kan ook met brood,wel volkorenbrood dan.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik pak altijs het bruinste brood wat er is. Het liefste zwart.

Comment

Originally posted by revange View Post
                          Ik pak altijs het bruinste brood wat er is. Het liefste zwart.
                          Dat is heel vaak witbrood met kleurstoffen. Gewoon zoeken naar de term volkoren. Volkoren is beschermd dus mag niet overal op gezet worden

Edit: al heeft het bij jou wel voordelen als het niet volkoren is. En brood met veel zaden bevat automatisch al meer kcal
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik heb altijd boeren volkoren 255 caloriee per 100 gram. Daar pak ik 12 boterhammen van. Maar zaak is voor slapen gaan kwark bij pakken. Als ik gewoon banaan pak is dat ook wel goed voor meer calorieen toch. Naturel is echt dodelijk vies Haha.

Comment

ja joh als jij dat lekker vind moet je dat doen. Als je teveel vet aanzet is banaan wel het eerste wat je kan schrappen.

Custard, zelfgemaakt kwarkijs of juist net niet bevroren, slimpie, aroma (staat bij die huisvrouwen bakspullen), zoetstof, is ook allemaal lekker erdoor
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ja klopt. Kan het wel proberen lekkerder te maken. Zal vanavons wel eens halen. Zal dat genoeg zijn voor 500 calorieen extra?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X