Haha valt wel mee. Zie me buikspieren nog steeds. Gebruik creapure en perfect mass gainer
verschil armen
Collapse
X
-
Originally posted by revange View PostHaha valt wel mee. Zie me buikspieren nog steeds. Gebruik creapure en perfect mass gainer
Even zonder gekheid,stel een fatsoenlijk voedingsschema samen en je hebt die onzin niet nodig!
Bomvol suikers,heeft geen toegevoegde waarde.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by mascotte View Posteuh toch wel : BOR , bench press , incline press enzo...
ik zie niet in waarom je een isolaties gaat doen voor iets wat je nog niet hebt om te isoleren
En als je Bench press met volle pec-isolatie uitvoert(schouderbladen achter, kleine lower back arch en wijder als 90 graden) voel je triceps niet eens.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostHeeft wel een toevoegde waarde.
Je zal toch een fatsoenlijk voedingsschema moeten hebben,en niet alleen maar shakes nemen om te kunnen bulken.
Voor mij persoonlijk heeft het ook toegevoegde waarde,ik heb niks met mass gainers.Last edited by rain; 06-07-2013, 10:59.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by revange View PostIk pak altijs het bruinste brood wat er is. Het liefste zwart.
Edit: al heeft het bij jou wel voordelen als het niet volkoren is. En brood met veel zaden bevat automatisch al meer kcalPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Ik heb altijd boeren volkoren 255 caloriee per 100 gram. Daar pak ik 12 boterhammen van. Maar zaak is voor slapen gaan kwark bij pakken. Als ik gewoon banaan pak is dat ook wel goed voor meer calorieen toch. Naturel is echt dodelijk vies Haha.
Comment
-
ja joh als jij dat lekker vind moet je dat doen. Als je teveel vet aanzet is banaan wel het eerste wat je kan schrappen.
Custard, zelfgemaakt kwarkijs of juist net niet bevroren, slimpie, aroma (staat bij die huisvrouwen bakspullen), zoetstof, is ook allemaal lekker erdoorPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment