verschil armen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien moet je...
    ,uhhh is het verstandig om een keer op je gemak de stickies mbt voeding door te lezen.
    Daar leer je meer van dan af en toe een willekeurige vraag te stellen.
    Je zal toch een fatsoenlijk voedingsschema moeten samenstellen als je serieus wil gaan trainen.
    Dit geldt uiteraard ook voor een trainingsschema..
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja klopt. Ik zal is gaan lezen. En een fatsoendelijk training schema in elkaar flanzen.

Comment

21's? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Wat houdt dat precies in?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

7 curls van onder tot de helft
          7 van de helft tot boven
          7 hele

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            21's? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Wat houdt dat precies in?
            Ikke denken inferno maken grapje
            Heet 21en.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
              Ikke denken inferno maken grapje
              Heet 21en.
              Tja ... Je ziet zo vaak jongens die niet eens een behoorlijke basis hebben van die zogenaamd exotische oefeningen doen omdat het in een of ander bodybuilding blaadje wordt aangeprezen als DE manier om flink progressie te maken.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Klopt.

Ik irriteer me er ook niet meer aan inmiddels,maar verwonder me alleen nog maar als ik het zie.
                Als je vraagt"waarom doe je altijd alleen maar dropsets voor biceps?" En je krijgt als antwoord"uhhh,wat zijn dropsets?",glimlach ik tegenwoordig maar.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nou Ik moet zeggen dat ik alle Namen ook niet weet. Ik zal er vanavond is goed voor zitten en wat maken. Want ik doe maar gewoon paar oefeningen die ik bij andere mensen heb gezien. En dat 21e is toch met vasten stang? En wie moet er ook na elke maaltijd maar de wc?? Haha

Comment

Een vriendin zoeken werkt, dan hoef je minder met je rechterarm te doen

Comment

Haha ja die heb ik al 4 jaar.

Comment

en ben geen gram meer aangekomen. Ik sta al 2 weken op hetzelfde gewicht. Van 74 naar 77.9 binnen 6 weken. En kom nu niet meer aan. Gaat dat in sprongen? Haha

Comment

Originally posted by haci View Post
                          Welke compounds? Als je geen pull ups, chin ups, wide pullups kan (voornamelijk beginners of dikkere mensen kunnen deze niet) is er niet echt zo erg veel groei in je bicep, ben het wel eensmet de hammers, concentrations zijn ook lekkere oefeningen.

21's zijn de finishing touch,voor de pomp
                          euh toch wel : BOR , bench press , incline press enzo...

ik zie niet in waarom je een isolaties gaat doen voor iets wat je nog niet hebt om te isoleren
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by revange View Post
                            en ben geen gram meer aangekomen. Ik sta al 2 weken op hetzelfde gewicht. Van 74 naar 77.9 binnen 6 weken. En kom nu niet meer aan. Gaat dat in sprongen? Haha
                            Als je aankomt wordt je onderhoud dus ook hoger en als je hetzelfde blijft eten dan kom je niet meer aan nee. Je moet je nieuwe onderhoud uitrekenen en als je wilt bulken daar zo'n 300-500 kcal bovenop tellen en dat naar binnen duwen op n dag (wel gezond voedsel en in de goede verhoudingen (eiwitten,koolhydraten,(goede)vetten) dan natuurlijk).

Comment

Ah oke. Maar ik eet al zo veel. Krijg dat nooit weg. Het is dan beter om 4 boterhammen te laten vallen en dan kip,rijst, en enz

Comment

3,9kg in 6 weken is veel kerel, just sayin'

Denk dat je iets te hard aan het bulken bent zo ;P
                                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X