Vorig jaar niet officieel ingeschreven maar toch deels meegelopen, dit jaar mag ik echt meedoen en ga hem dus proberen helemaal uit te lopen
Vier dagen lang, 50km per dag -> ~10u per dag wandelen
Nu ben ik een ijdele bitch met m'n body natuurlijk en heb afgelopen tijd genoeg dingen gedaan om voeding/training te verwaarlozen dus wil de vierdaagse niet ook weer als een lame excuus gebruiken om crap te eten etc.
Krachttraining zal hem niet worden maar dat doet er niet toe, het eten!
Moet het allemaal maar meenemen in een rugzakje en het liefst zo min mogelijk gewicht dus ga geen kwark/kilo's kip mee sjouwen.
Zat te denken om gewoon een zakje casseïne mee te nemen voor eiwitten heel de dag en verder wat nootjes en paar boterhammen.
Iemand enig idee hoeveel meer kcals je ongeveer zou kunnen eten met zoveel beweging?
En ofcourse, iemand ervaring met de tocht en nog wat last minute tips?
Vier dagen lang, 50km per dag -> ~10u per dag wandelen
Nu ben ik een ijdele bitch met m'n body natuurlijk en heb afgelopen tijd genoeg dingen gedaan om voeding/training te verwaarlozen dus wil de vierdaagse niet ook weer als een lame excuus gebruiken om crap te eten etc.
Krachttraining zal hem niet worden maar dat doet er niet toe, het eten!
Moet het allemaal maar meenemen in een rugzakje en het liefst zo min mogelijk gewicht dus ga geen kwark/kilo's kip mee sjouwen.
Zat te denken om gewoon een zakje casseïne mee te nemen voor eiwitten heel de dag en verder wat nootjes en paar boterhammen.
Iemand enig idee hoeveel meer kcals je ongeveer zou kunnen eten met zoveel beweging?
En ofcourse, iemand ervaring met de tocht en nog wat last minute tips?
Comment