home gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha succes kerel! maar weer ontopic, iemand nog meer meningen ja/nee?
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

Comment

Originally posted by maxxx View Post
      haha succes kerel! maar weer ontopic, iemand nog meer meningen ja/nee?
      Volgens wakke was het slechte kwaliteit

Comment

wakka, was de bank onstabiel ofzo?

Comment

ziet er imo ook niet al te best uit man, kijk eens op fitnesseller, niet duur en betere kwaliteit.
          ps voor 14 jarige very impressive stats.

Comment

dankje man, raden jullie mij aan een vaste halterbank te kopen of een losse multibench?

Comment

met een verstelbare kun je wel wat meer, ik zou eens kijken voor een rack,bankje,stang en gewichten, dan ben je eigenlijk al klaar.

Comment

oke rack heb ik al hij is wel home made maar ik twijfel zeker niet over belastbaarheid, gewichten koop ik sws 2e hands

Comment

Ja via marktplaats zoeken, nog even een stevig bankje en stang und klaar.

Comment

oke, heb een nieuwe.. kan het van de week voor 80 euries ophalen.. fitness gewichten met bank - Fitness - Marktplaats.nl is het bankje wat? heb ff opgezocht en de belastbaarheid verschilt per site; de ene 110 en de andere 140, maar het is 'denk ik' gemaakt voor dumbell oefeningen. maar het lijkt mij als de belastbaarheid ongeveer 125 kilo is ik hier ook prima mee kan bankdrukken. ik hoor graag jullie reactie's!

ps: ik heb hier thuis al 40kg gewichten, als ik dat spul koop ook nog'ns plus 46 en dan bestel ik op gorilla nog 2x15 en 2x10 schijven. dus dan zit ik op 136

Comment

en de belastbaarheid verschilt per site; de ene 110 en de andere 140, maar het is 'denk ik' gemaakt voor dumbell oefeningen. maar het lijkt mij als de belastbaarheid ongeveer 125 kilo is ik hier ook prima mee kan bankdrukken

Ik denk dat ik het niet begrijp ,maar belastbaarheid van 125 kg is toch veel te weinig om te bankdrukken incl je lichaamsgewicht?
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

let wel met dat homegym gedoe dat je wat beperkt bent in schema's .

Ik heb zelf ook een homegym =>> powerrack / bench /incline /decline / lat pulldown .

Ik waarschuw gewoon even , zit nu een beetje in een dipje door de eentonigheid van mijn workouts .

succes
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Ik denk dat ik het niet begrijp ,maar belastbaarheid van 125 kg is toch veel te weinig om te bankdrukken incl je lichaamsgewicht?[/QUOTE]

ohja, helemaal niet aan eigen lichaamsgewicht gedacht haha, bedankt voor reactie!

Comment

Ik snap dat het niet de hoofdprijs mag kosten maar ik zou niet overhaast zo,n goedkoop ding kopen.
                            Je kan beter een oudere ,proffesionele kopen dan een nieuw tel sell-achtig apparaat.
                            Als je er 1 koopt die gammel/gaar is en je na een half jaar weer een andere moet kopen,ben je duurder uit.

Ik zou een advertentie op marktplaats zetten:"gevraagd... ".
                            Je zou denken dat iedereen die ervan af wilt,hem sowieso bij "aangeboden"heeft staan,maar dat is dus niet zo.
                            Laat ze maar reageren en kijk of er wat moois tussen zit.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

oke, bedankt voor de tip man! maar ben niet te overhaast hoor, loop zeker al een maandje te zoeken en koop niet zomaar iets, laat het voor de zekerheid jullie altijd ff controleren.

Comment

Originally posted by maxxx View Post
                                ohja, helemaal niet aan eigen lichaamsgewicht gedacht haha, bedankt voor reactie!
                                Gewoon een bankje van minimaal 200kg belastbaarheid dus, kan je voorlopig vooruit of gelijk een goede van 300 ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X