cut /bulk dilemma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat 'in de bulk zitten' blijft wel storend btw xd net alsof het een soort bijzondere lichamelijke status is waar je in verkeerd. Dan heb ik slecht nieuws niemand zit 24 uur per dag 'in de bulk'.
    Wat je in elk geval NIET moet doen is elke 3 weken omwisselen tussen cutten en bulken. Of je doet layne norton style 6 weken boven onderhoud 2 weken onder

Comment

Ik ben al bijna een jaar aan het bulken . cut heb ik nog nooit gedaan
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

wanneer je een beginend buikje hebt kun je die gewoon kwijtraken en massa winnen hoor.
        pas wanneer je echt laag in vet% komt word dit een ander verhaal.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          wanneer je een beginend buikje hebt kun je die gewoon kwijtraken en massa winnen hoor.
          pas wanneer je echt laag in vet% komt word dit een ander verhaal.
          omg maar... d-dan zit je in DE bulk en in DE cut tegelijk!?!?!?!

Comment

Originally posted by aktito View Post
            omg maar... d-dan zit je in DE bulk en in DE cut tegelijk!?!?!?!
            ik probeer nu massa te winnen en sta vrij laag in vet%, me gewicht stijgt flink en vet% gaat ook iets omlaag
            is niet de bedoeling maar is mooi meegenomen.

wanneer je een wat hoger vet% hebt moet dit dus helemaal goed te doen zijn
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Haha was maar een grapje schat
              Wss kom je nauwelijks vet aan en neemt het percentage vet t.o.v. overige massa af

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                Het nut van cutten zonder massa heb ik nooit begrepen? Als je niet genoeg massa hebt moet je bulken.. Hoe moeilijker je er zelf over doet hoe moeilijker je het jezelf gaat maken. Gewoon kiezen.
                Wat is massa?
                Ik heb een aantal jongens gezien op het andere forum,van 175 cm en dan 75 kg of 180 cm en 80 kg die er aardig bruut uitzien met een laag vetpercentage.Op dit forum zijn er ook een paar trouwens.
                Ik denk dat je beter naar. +/- 75 kg kan en dan rustig opbouwen als (voornamelijk vet)bulken naar 90 kg en dan maar weer droog moet zien te worden.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik prikkel momenteel men lichaam met kcal inname die ligt en varieert tussen cut- en onderhoudsniveau. Heel raar, maar mijn gewicht gaat omhoog, en men abs worden langzaam maar zeker zichtbaar. Misschien kan ik niet goed rekenen, maarja..

Comment

Haha was maar een grapje schat
                    Wss kom je nauwelijks vet aan en neemt het percentage vet t.o.v. overige massa af
                    Nee, hoor VVM neemt ook vrij snel toe.
                    Ik weet dat dit theoretisch gezien vrij lastig is maar in de praktijk kan dit prima

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      Nee, hoor VVM neemt ook vrij snel toe.
                      Ik weet dat dit theoretisch gezien vrij lastig is maar in de praktijk kan dit prima
                      Nee hoor natuurlijk niet, je kan best het ene moment aan 't opbouwen zijn en op 't andere moment aan het verbranden resultaat is droger en groter. Het enige dat theoretisch gesteld kan worden is dat je niet op hetzelfde moment (op een willekeurig punt T in de tijd) anabool en katabool kan zijn.

Comment

Nee hoor natuurlijk niet, je kan best het ene moment aan 't opbouwen zijn en op 't andere moment aan het verbranden resultaat is droger en groter. Het enige dat theoretisch gesteld kan worden is dat je niet op hetzelfde moment (op een willekeurig punt T in de tijd) anabool en katabool kan zijn.
                        ok, dan zijn we het eens

Comment

Jij liegt, dat kan helemaal niet.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dit dus, echter kan je dit enkel bewerkstelligen door te "cyclen".
                            "Straight outta gym"

Comment

waarom zou je uberhoubt cutten of bulken. ga op onderhoud zitten of gooi er een cycle in.
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                                waarom zou je uberhoubt cutten of bulken. ga op onderhoud zitten of gooi er een cycle in.
                                Bulken/cutten refereert gewoon naar een kcal overschot c.q. kcal tekort en de lui die 700-1000kcal boven of onder onderhoud gaan zitten zijn zo'n beetje wel weg op dit forum en anders leren ze het wel af na een aantal weken .

Op "onderhoud" gebeurt er theoretisch namelijk niets ervan uitgaand dat er geen hulpmiddelen in het spel zijn.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X