cut /bulk dilemma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Carb cycle dus :-)

links zijn welkom over dit onderwerp
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post

Op "onderhoud" gebeurt er theoretisch namelijk niets ervan uitgaand dat er geen hulpmiddelen in het spel zijn.
      Bodyrecomposition op onderhoud en zelfs net daaronder is vooral in begin stadium de juiste aanpak.
      na een jaar of 2 zal het moeilijker worden, vandaar dat ik ook refereer naar een cycle.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by mascotte View Post
        Carb cycle dus :-)

links zijn welkom over dit onderwerp
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...b-cycling.html
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Thx inferno. Achter zoiets was ik aan het zoeken
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
            Wat is massa?
            Ik heb een aantal jongens gezien op het andere forum,van 175 cm en dan 75 kg of 180 cm en 80 kg die er aardig bruut uitzien met een laag vetpercentage.Op dit forum zijn er ook een paar trouwens.
            Ik denk dat je beter naar. +/- 75 kg kan en dan rustig opbouwen als (voornamelijk vet)bulken naar 90 kg en dan maar weer droog moet zien te worden.
            Ik vind 75kg bij 1,75 er niet bruut uitzien. Ik denk wel dat je beter naar de 90kg kan en erna droger worden. Negatief = dat je er een half jaar iets papperiger uitziet. Positief = meer gains in kortere tijd. Zeker als beginner kan je best snel aankomen (spier). Als je eenmaal 5 jaar traind werkt dat veelal niet meer, soms nog wel om een plateau te doorbreken.

Dat carbcycling goed is ben ik het ook volkomen mee eens, alleen dan tijdens het bulken wel carbcycling met genoeg voer. De meeste zijn toch behoudend en bang om iets vetter te worden wat de vooruitgang in de weg staat.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik ben heb niet echt tegen om wat vetter te worden . alleen heb ik nog nooit een cut gedaan . weet ook niet of ik dat kan volhouden en hoe ik daaraan begin . vandaar dat ik niet in het rood wil gaan lopen om dan heel erg af te zien

Comment

Inderdaad niet "bruut"in de zin van megagroot ofzo,maar het kan er wel erg goed uitzien.
                Het ligt er maar net aan wat je doelstelling is.

Als je beginner bent kan je nog redelijk wat spier aankomen tijdens bulken,maar als ik 5/10 kg bulk in een paar maanden,blijft er echt weinig extra spiermassa over als ik weer ga cutten.
                Daarom heb ik persoonlijk niet zoveel (meer)met bulken.

Ik zal die foto eens opzoeken van die jongen van dbb van 75 kg,ziet er echt netjes uit.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                  Wat is massa?
                  Ik heb een aantal jongens gezien op het andere forum,van 175 cm en dan 75 kg of 180 cm en 80 kg die er aardig bruut uitzien met een laag vetpercentage.Op dit forum zijn er ook een paar trouwens.
                  Ik denk dat je beter naar. +/- 75 kg kan en dan rustig opbouwen als (voornamelijk vet)bulken naar 90 kg en dan maar weer droog moet zien te worden.
                  Ik vind 75kg bij 1,75 er niet bruut uitzien. Ik denk wel dat je beter naar de 90kg kan en erna droger worden. Negatief = dat je er een half jaar iets papperiger uitziet. Positief = meer gains in kortere tijd. Zeker als beginner kan je best snel aankomen (spier). Als je eenmaal 5 jaar traind werkt dat veelal niet meer, soms nog wel om een plateau te doorbreken.

Dat carbcycling goed is ben ik het ook volkomen mee eens, alleen dan tijdens het bulken wel carbcycling met genoeg voer. De meeste zijn toch behoudend en bang om iets vetter te worden wat de vooruitgang in de weg staat.
                  Inderdaad niet "bruut"in de zin van megagroot ofzo,maar het kan er wel erg goed uitzien.
                  Het ligt er maar net aan wat je doelstelling is.

Als je beginner bent kan je nog redelijk wat spier aankomen tijdens bulken,maar als ik 5/10 kg bulk in een paar maanden,blijft er echt weinig extra spiermassa over als ik weer ga cutten.
                  Daarom heb ik persoonlijk niet zoveel (meer)met bulken.

Ik zal die foto eens opzoeken van die jongen van dbb van 75 kg,ziet er echt netjes uit.
                  75kg bij een lichaamslengte van 1,75m en een vetpercentage van 6% is wellicht geen profmateriaal maar voor iemand die naturel traint best een goede prestatie en realistisch. Verder zal zo iemand er zeker goed uitzien, vooral als hij een beetje de juiste struktuur mee heeft.

Ter vergelijking, Frank Zane was 1,75m lang en woog op het podium zo'n 85kg met een vetpercentage van minder dan 6%. Hij was geen massamonster maar ook niet naturel. Vind maar iemand die er zo uit ziet zonder hulp uit het potje:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

180 cm 75 kg :Toch wel bruut he? (Staat op DBB,maar ik twijfel wel aan of hij 75 kg weegt eerlijk gezegd)
                    Last edited by rain; 25-07-2013, 21:17.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

180 cm 75 kg
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bas van sportfood.nl . zijn vroegere bodybuilding pics moet je eens opzoeken op dbb staan ze .

shredded as fuck bij 69kg ofzo .

Comment

Bas van sportfood.nl . zijn vroegere bodybuilding pics moet je eens opzoeken op dbb staan ze .

shredded as fuck bij 69kg ofzo .
                          Heb ik gezien ja,niet verkeerd.

Maar wat ik met die foto,s aan wil geven,is dat 75/80 kg bij 180 cm er echt wel super uit kan zien.

Uiteraard ben ik ook zo realistisch dat ts er niet zo uit zal zien als hij cut naar 75 kg.

Ik wilde zelf altijd boven de 100 kg wegen en dan cutten naar iets onder de 100 kg maar persoonlijk vind ik het nu prima als ik 90/95 kg weeg(of zelfs lichter,ben 180 cm) maar dan wel redelijk droog probeer te worden.
                          Last edited by rain; 25-07-2013, 22:09.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb ik gezien ja,niet verkeerd.

Maar wat ik met die foto,s aan wil geven,is dat 75/80 kg bij 180 cm er echt wel super uit kan zien.

Uiteraard ben ik ook zo realistisch dat ts er niet zo uit zal zien als hij cut naar 75 kg.

Ik wilde zelf altijd boven de 100 kg wegen en dan cutten naar iets onder de 100 kg maar persoonlijk vind ik het nu prima als ik 90/95 kg weeg(of zelfs lichter,ben 180 cm) maar dan wel redelijk droog probeer te worden.
                            Ik ben de ts LOL . ik ken een kerel die is 1.78 en die weegt 80-85 kg en die heeft best een mooie fysiek .
                            die zijn maatje is 1.72 ofzo (klein ventje) en die weegt 90-95 kg maar die heeft een totaal andere bouw .

maar te zwaar gaan in gewicht is imo niet voor me weggelegd , of zeker nu niet . een 85 kg max zou me genoeg zijn , je moet ook nog kunnen leven . andere mensen kunnen mentaal zo diep gaan . ik nu NOG niet of mss nooit

Comment

Ik ben de ts LOL . ik ken een kerel die is 1.78 en die weegt 80-85 kg en die heeft best een mooie fysiek .
                              die zijn maatje is 1.72 ofzo (klein ventje) en die weegt 90-95 kg maar die heeft een totaal andere bouw .

maar te zwaar gaan in gewicht is imo niet voor me weggelegd , of zeker nu niet . een 85 kg max zou me genoeg zijn , je moet ook nog kunnen leven . andere mensen kunnen mentaal zo diep gaan . ik nu NOG niet of mss nooit
                              Dat jij de ts bent,weet ik!
                              Maar mijn reactie was meer gericht naar adon1s die vond dat 75 kg bij 180 cm er niet bruut uit kan zien.
                              Dat kan,maar ik vind dus van wel.

Al moet ik er een kanttekening bij plaatsen dat zo.n fysiek en zo droog voor weinig mensen weggelegd is.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Gewicht zegt vrij weinig over hoe je fysiek er uitziet.

OT:
                                Heb soms hetzelfde dilemma, cut eerst een maandje effectief en ga dan rustig je voeding opschroeven totdat je ongeveer een kilo per 4-6weken aankomt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X