Scheurtjes in me huid

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het klopt dat het striae is maar er is wel degelijk iets tegen om het te beperken wanneer je het nog niet hebt, zodra je er één hebt is het verloren zaak. Dan kan je het beste doen wat ze hierboven zeggen. Ook is het niet zo dat je huid scheurt zoals de meest beweren maar het onderhuids bindweefsel. Dit heeft te maken dat die gebieden meer spanning krijgen dan andere. Ik zou er zelf dan ook goed ziek van zijn als ik ergens 1 streep zou hebben daarom is het heel belangrijk dat je voelt hoever je lichaam kan gaan. Het is namelijk gewoon dat het bindweefsel niet de rek en kracht aan kan die er op komt. Om te zorgen dat het bindweefsel het beter aan kan en om scheuren zoveel mogelijk te voorkomen zijn er bepaalde dingen die je kunt doen, maar iedereen moet wel begrijpen dat wanneer je regels overschrijd er ook consequenties zijn. Voorkomen kan je het niet, maar heb proberen te voorkomen ofwel het minste risico lopen kan wel. Bijv ieder morgen en avond en voor tijdens en na de training die gebieden goed rekken en insmeren met olie. Dus ’s morgens, voor de training en ’s avonds insmeren en rekken. Als je dit maar consequent vanaf het begin doet is de kans minimaal, mits je natuurlijk niet de grenzen overschrijd. Hiermee bedoel ik de grenzen die het bindweefsel aan kan. Veel bb-ers willen snel groeien en dat kan het bindweefsel niet aan, maar vaak als ze wat mindersnel zouden groeien dit vaak kunnen voorkomen. Net als bij zwangere vrouwen die groeien ook extreem in een kortere periode. Ook is geduld een goede hulp dan maar wat lager op het gewicht blijven, maar wel minder kans op scheuren en dit is een persoonlijke keus. Maar het kan niet voorkomen worden en het ene lichaam is er gevoeliger voor dan het andere.

Wat betreft bepaalde voeding/vitamine/mineralen nemen om het te beperken heb ik geen ervaring mee, wel heb ik ooit wel gehoord net als harold dat zink zou helpen, maar resultaten ken ik niet.

Greetz fiedel
    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Het is idd geen ramp om scheurtjes te hebben, het is een teken dat ik goed groei en dat is uiteraard ook mijn doel. Ik kan er wel wat olie o.i.d op smeren mja vorkomen kan ik het dus niet maar dat maakt niet uit, als ik maar flink massa kweek, dan zijn die scheurtjes niet zo erg
      Omdat ik nog maar net ben begonnen met trainen, kan ik wel wat goede tips gebruiken.

Net begonnen maar al wel een zebra!

Comment

Precies...

Comment

@ Dex ik zou er juist ziek van zijn als er een huidscheur ontstaat ik vind het ook lelijk als mensen het hebben een mooie gave getinte huid vind ik mooier

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (fiedeldiedo @ Apr. 15 2005,13:55)]@ Dex ik zou er juist ziek van zijn als er een huidscheur ontstaat ik vind het ook lelijk als mensen het hebben een mooie gave getinte huid vind ik mooier
            en hiermee definiëer je in mijn ogen het verschil tussen bodybuilding en fitness. Als je echt groot wil worden ontkom je er namelijk niet aan (enkele uitzonderingen daar gelaten), hoe hard je ook smeert.
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

@ JTB voor mij is bodybuilding niet perse groot en sterk worden maar meer een soort train (leef)stijl. Ik ben het wel eens dat bb-ers groot zijn maar ik vind de grote van de lichaam niet direct de relatie met de sport. Ik ben natuurlijk geen ervaren bb-er zoals er tal hier zijn, maar ik vind dat het verschil tussen fitness en body building ligt in de manier van trainen en niet in hoe groot je borst of biceps zijn. Kijk BB-ers doen veel meer aan definitie (grote en de vorm van de spier) hiervoor moet je ook veel meer gerichte oefeningen doen en bij fitness licht voor mij de nadruk meer op het conditionele aspect. Er zijn namelijk ook naturel bb-er en die zijn duidelijk minder groot dan de niet naturelle bb-ers. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet de ervaring en kennis bezit dat ik hierover deskundig genoeg ben. Ook ik zit hier om te leren dus vergeef me mijn onwetendheid als ik het mis heb.

wat betreft mijn reactie is puur mijn mening over de mooiheid van huidscheuren. Zelf heb ik die (nog) niet, maar wel een litteken op mijn rechter spierbal en daar ben ik oo zeker goed ziek van.

Greetzzz Fiedel.

Comment

Dex ik bied je bij deze een plaats aan in team zebra..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

nice to join team zebra!
                  Omdat ik nog maar net ben begonnen met trainen, kan ik wel wat goede tips gebruiken.

Net begonnen maar al wel een zebra!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Dex @ Apr. 15 2005,20:02)] nice to join team zebra!
                    Welkom.
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

De familie Zebra breidt zich uit.  

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Dex @ Apr. 15 2005,20:02)] nice to join team zebra!
                        nou ik weet niet of dat nou zo nice is
                        Who's the Chef

Comment

Ik durf het niet te vragen....
                          Laat ook maar..

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als je ook in het zebra team wilt moet je het gewoon zeggen edje

Comment

what the fuck is team zebra
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

toen ik een tijdje terug een topic opende dat ik ook die strepen kreeg begon owolde dat ik een zebra was enzo en dat hij het ook had.Dus toen kwam er Team-Zebra..

Team-Zebra is een Striae Team

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X