history of bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan is het natuurlijk nog maar de vraag of we van bodybuilding spreken.

Vanuit mijn optiek is bodybuilding een aantal zaken zoals:
    - levensstijl (eten, drinken, rusten, trainen etc. etc.)
    - kunst (prachtige poseer routines in elkaar zetten)
    - wedstrijden (competitie dus)

Zodra je dus begint te sleutelen aan genen, waardoor voeding, training onbelangrijk worden dan spreek je dus niet meer van bodybuilding in mijn ogen..
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post

Zodra je dus begint te sleutelen aan genen, waardoor voeding, training onbelangrijk worden dan spreek je dus niet meer van bodybuilding in mijn ogen..
      Dat is mss wel zo maar het is niet zo dat je als een malle 8 weken UD2 gaat doen als het niet hoeft (om maar een dwarsstraat te nemen). Op dit moment komt de voldoening ook uit het feit dat je er hard voor werkt en er wat voor terug krijgt, althans zo ervaar ik het.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Volledig mee eens! Liever een freak of nature dan freak out of a lab!
        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Het word nu ook een beetje een chemical warfare.
          Mind is everything.

Comment

Nog even en je moet in van die anti stralingspakken naar de olympia ;d

Comment

Ik had gehoord dat je van DNP ook al gele huid en ogen krijgt enzo, wat een zieke shit gooien mensen in hun lichaam.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Ik had gehoord dat je van DNP ook al gele huid en ogen krijgt enzo, wat een zieke shit gooien mensen in hun lichaam.
                Lol nooit gehoord, wel dat het geel is, en dat als je wat teveel neemt dat je een oven word, in een tshirt zweten in de winter is sws al niet raar op die zooi volgensmij

Comment

Je kan ervan kapotkoken is imo link spul.
                  Maar zeg zelf als wij as, hgh, nsuline, , prohormonen, peptides tot aan myoblokkers aan toe kunnen kopen dan ben ik heel nieuwsgierig wat zij nu gebruiken.
                  Die anonieme bb er zegt vooral hgh en as maar als ik zie dat er bijna maandelijks nieuwe peptides komen moeten er al bb erd zijn met lijpe shit.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Je kan ervan kapotkoken is imo link spul.
                    Maar zeg zelf als wij as, hgh, nsuline, , prohormonen, peptides tot aan myoblokkers aan toe kunnen kopen dan ben ik heel nieuwsgierig wat zij nu gebruiken.
                    Die anonieme bb er zegt vooral hgh en as maar als ik zie dat er bijna maandelijks nieuwe peptides komen moeten er al bb erd zijn met lijpe shit.
                    Zou dat zo zijn? Het is op zich maar een klein wereldje natuurlijk, niet zoals bij de Formule 1 dat ze echt op een totaal andere planeet zitten wat betreft mogelijkheden. Ik denk dat wondermiddeltjes vrij snel zouden doorsijpelen als daar sprake van was, daarnaast komt veel toch gewoon uit de toegepaste geneeskunde in the end of the day?
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X