25-----18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 25-----18

Even voor mijn ego.
    In januari zat mijn vetpercentage op 20,8 % met 99 kilo door een gebroken hand niet sporten veel zuipen zat dit in 2 maand (1 maart)op 25 % met 106 kilo
    Daarna ben ik gaan cutten en heb vandaag mn vet weer laten meten met huidplooitang en kwam op 18% met 103 kilo
    Sinds ik op aanraden van iedereen hier minder alchohol ben gaan nuttigen en me strikt aan mn voeding hou gaat mn kracht dus vooruit mn vet omlaag en een aantal kilos spiermassa erbij.
    Dit motiveert.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Netjes hoor.

Op welke plaatsen ben je gemeten en wat waren de cijfers?

Comment

klinkt goed
      Who's the Chef

Comment

Gaat goed Bro !!

Succes verder !

Grtz..
        Alias Homer Simpson ...

Comment

goed bezig owolde.... Probeer is Shakes met Water te nemen ... deed ik net ook .... pleuris als je wilt cutten moet je er wel wat voor over hebben

Comment

@xeno Dymatize elite wheyshake probeer deze shake eens die vind ik zelf lekkerder met water!!!. Iguana goed bezich kerel is lekker gevoel he ik ken het nu doorzetten.grts

Comment

Waar zo'n forum al niet goed voor kan zijn...
              Mooie progressie hoor, is gelijk weer duidelijk hoe vreselijk belangrijk echt goede voeding is!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Testo @ Apr. 15 2005,03:16)]Netjes hoor.

Mijn sportschooleigenaar(harry thibaudier winnaar eemsmond open overall 2002 en 3e mr holland 2002) meette op 4 plekken ehm ruim gezien love handles triceps buik en rug..
                De cijfers heb ik niet gezien hij las het af in een tabel in een klein boekje en gaf nog wat tips qua voeding.
                Toen ik aangaf wat hier op bodynet was gezegd over lijnzaadolie etc vond hij dit forum ineens heel intressant en leerzaam.

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

En allemaal bedankt voor jullie support uiteraard.
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

nice stats
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Ga zo door zou ik zeggen!
                      Greetingz Kroesuway

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Iguana @ Apr. 15 2005,10:53)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Testo @ Apr. 15 2005,03:16)]Netjes hoor.

Mijn sportschooleigenaar(harry thibaudier winnaar eemsmond open overall 2002 en 3e mr holland 2002) meette op 4 plekken ehm ruim gezien love handles triceps buik en rug..
                        De cijfers heb ik niet gezien hij las het af in een tabel in een klein boekje en gaf nog wat tips qua voeding.
                        Toen ik aangaf wat hier op bodynet was gezegd over lijnzaadolie etc vond hij dit forum ineens heel intressant en leerzaam.
                        De cijfers zou je toch echt wel moeten zien omdat hij nooit 4 verschillende getallen kan onthouden en dan berekenen lijkt me...
                        Ik vind zowiezo dat je wel heel erg veel bf omlaag gegaan bent want ik verlies 1% per week en gebruik daar een shitload a.s bij en train 2x per dag.

Hetzelfde geldt voor Mr B.I.G in zn wedstrijdvoorbereiding,hij haalde er net als ik 1% per week vanaf met 2 en soms wel 3x per dag trainen en dan verlies jij nog meer % dan ons zonder daarbij ondersteunende middelen te gebruiken?

Ik zou de volgende keer toch precies willen weten WAAR ik mn bf verlies dan dat er gewoon maar met wat getallen gegoocheld wordt en je alleen maar de algemene berekening krijgt...

Door alleen maar wat met je voeding te spelen verlies je niet zomaar meer dan 1% p week zonder dat je al teveel kilo's verliest namelijk.

Comment

Je verhaal klopt Arie maar vergeet niet dat ik ten opzichte van januari maar 2,8 % ben verloren die overige 4,2 procent zat er in 4-6 weken(gebroken hand elke dag veel alchohol) aan en was dus geen vaste massa maar meer te vergelijken met late kerstkilos(procenten)..
                          Dus Harry relativeerde het ook met 3,5 maand 2,8% je bent op de goede weg..

En vergeet niet dat ik hiervoor mijn voeding niet op orde had dus nu pas de vruchten pluk van een goede voeding en zodoende even als een beginner gain./

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

En dan nog de combinatie met zeer hoog vet percentage (het is me inmiddels duidelijk dat na de15% het lastiger wordt om vet te droppen... Dus 1 bigbardie procent is meerdere iguana procenten....
                            En vandaar ook mijn bescheiden doel om binnen nu en 3 maand op 14a15% te zitten..

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

In het begon gaat het sowieso harder en zeker als je boven de 20% zit kun je als je alles goed doet de eerst % erg hard gaan. Daarna wordt het helaas een heel stuk moeilijker.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X