Buikspieren trainingsschema gemaakt voor thuis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan schaadt het niet dus

Lekker je gang gaan hoor. Dat wij zeggen dat het nutteloos is betekent natuurlijk niet dat jij het moet laten. Succes!
    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by greenbeauty View Post

Trainingschema (buikspieren)

Zondag

Crunches (interne buikspieren) -> 4 sets 20x
      Leg Raises (onderste en bovenste buikspieren) -> 4 sets 20x
      Side Crunches (zijkanten) -> 4 sets 20x

Dinsdag

Reverse Crunch (lage buikspieren) -> 4 sets 20x
      V-Ups (gehele buikspieren) -> 4 sets 20x
      Hip-Ups (onderste buikspieren) -> 4 sets 20x

Donderdag

Bicycle Crunch(gehele buikspieren) -> 4 sets 20x
      Planking -> 4 sets 20x
      Elevated Crunch -> 4 sets 20x
      De buikspier is een spier, dus er is geen sprake van "onderste" en "bovenste" buikspieren. En "interne buikspieren", daar had ik tot vandaag ik nog nooit van mijn leven van gehoord.

In ieder geval, je kunt veel makkelijker resultaat behalen door alle troep die je af en toe eet te laten staan in plaats van zo'n programma te volgen.

Originally posted by Mvos View Post
      Het is meestal de schatting plus minimaal 4 % erbij.
      Precies, ja!

Originally posted by greenbeauty View Post
      Het hoeft alleen maar mijn buikspieren wat zichtbaarder te maken,
      en dat doel kan ik in een maand toch best bereiken met weinig reps maar hoge intensiteit ?
      Dat doel kun je enigszins in een maand bereiken door schoon te eten.

Squats en compounds komen volgende maand allemaal wel zodra ik ga starten in de gym.
      Waarom start je nu niet? Met die compounds en een goed voedingschema zul je veel eerder dat resultaat bereiken. En zonder die oefeningen, ironisch genoeg.

Ik verwacht ook zeker niet ineens een 6-pack,
      maar aangezien mijn gewicht niet hoog ligt i.c.m mijn lengte moet het niet een super groot probleem zijn om wat te gaan zien na 4 weken trainen.
      Met die lengte en dat gewicht in combinatie met relatief weinig spiermassa zul je eruit zien als een enorm bidsprinkhaan. Door die compounds uit te voeren zul je er uiteindelijk veel beter uitzien, want het gaat tenslotte om het totaalplaatje.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

[QUOTE=inferno_0666;1134333]De buikspier is een spier, dus er is geen sprake van "onderste" en "bovenste" buikspieren. En "interne buikspieren", daar had ik tot vandaag ik nog nooit van mijn leven van gehoord.
        [QUOTE]

lol, ik ook niet!
        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X