Post je streef

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen streef voor mijzelf maar....damn!

Kijk zijn bovenbeen:

Mind is everything.

Comment

• Das ook geen hgh gut man, lijkt er niet op.
      hgh gut is zowiezo al verkeerde benaming..vreetpens zou idd beter zijn.
      als je je ingewanden zou laten groeien dmv hgh/insuline moet je rekenen dat er echt jarenlang voor elke maaltijd 20iu insuline icm heel veel hgh gespoten moet worden.
      van die bovenste gast is een log te vinden terwijl hij op tren cyclus zit dan is ze taille smaller dan die van tante sidonia.
      vraag me af of dat soort fysieken zowiezo zoveel hgh en insuline gebruiken daar dat voor hun doel niet nodig is.

Originally posted by Iron Mind View Post
      Holy shit, Patricia, kan ik met jou trouwen?

@ Pesc, hgh gut of gewoon rete veel moeten eten.

Mijn buik was ook niet altijd bepaald dun op 5000kcal per dag. Laat staan als ik over tijdje 5-10kg zwaarder ben. Van zulke hoeveelheden voer krijg je nou niet bepaald een smalle taille..

En zulke gasten eten wel een stukkie meer dan 5-6k kcal per dag hoor..

Die Ulisses Jr. heeft inderdaad een fysiek of the gods. Lichaam lijkt wel uit fucking steen gehouwen.

Comment

• Aestethic as fuark en komt nog over als een hele aardige gozer ook. (Steve Cook)

Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

• Wel grappig ik vond heel lang zon gast met een slipje op het podium wat vaag, nu ben je dat zo gewend krijg je lsnge korte broeken..ik vind dat zon mal gezicht

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            Wel grappig ik vond heel lang zon gast met een slipje op het podium wat vaag, nu ben je dat zo gewend krijg je lsnge korte broeken..ik vind dat zon mal gezicht
            Hahaha, idd.

Achja, ik vond vroeger bodybuilders ook niets, nou wil ik er zelf een worden
            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by niels123 View Post
              Aestethic as fuark en komt nog over als een hele aardige gozer ook. (Steve Cook)

Mirin joocy high school jock aesthetics (no homo). Steve is ook een streef van mij.
              "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                Dat hij een goed lichaam heeft voor MAP -
                Maar dat is ook waar hij voor traint
                MAP? Wat is dat nou weer? Mirin Aesthetic as Phuark?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Max Gainz View Post
                  Mirin joocy high school jock aesthetics (no homo). Steve is ook een streef van mij.
                  Dat American Football background.

Nee in all seriousness, die gast is wel een held. Zo relax en vrolijk komt hij over iig.
                  Hij is wel shredded alleen ziet er toch echt "vol" uit IMO, dat vind ik wel een gave look. Niet overdreven breed, maar gewoon aestethics.

Zal natty wel aardig moeilijk worden though. Ben nog maar 19 sinds dinsdag dus ik heb nog even iig....
                  Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post

Al vind ik deze ook prachtig. Ik weet niet wie het is, maar volgens mij is haar bovenlijf heel mooi erbij. Alleen wat minder goed zichtbaar door het licht, de houding en het jurkje

Monica Specking
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Dankje, Wasofski
                      Originally posted by inferno_0666 View Post
                      MAP? Wat is dat nou weer? Mirin Aesthetic as Phuark?
                      Men's Athletic Physique. Volgens mij gaat die klasse ook op lengte, en niet op gewicht. Als je té hard of té buff bent, hoor je er niet in thuis. Beetje de beachboy-look. Maakt de sport ook wat laagdrempeliger
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Dankje, Wasofski

Men's Athletic Physique. Volgens mij gaat die klasse ook op lengte, en niet op gewicht. Als je té hard of té buff bent, hoor je er niet in thuis. Beetje de beachboy-look. Maakt de sport ook wat laagdrempeliger
                        Ok, duidelijk. Het doet denken aan de bodybuilders van vroeger. Voordat het zo extreem werd. De tijd van Steve Reeves en Reg Park.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Ok, duidelijk. Het doet denken aan de bodybuilders van vroeger. Voordat het zo extreem werd. De tijd van Steve Reeves en Reg Park.
                          Uh weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat die al te groot zijn voor die klasse, en volgens mij kan je daar ook prima meedraaien zonder een V-shape. Bodybuilders uit die tijd hadden vaak een goede V-shape. Ik weet alleen dat ze op andere punten beoordelen dan bij de meeste BB klassen.

Maar geen idee of dat klopt. Mvos zal het vast beter kunnen uitleggen, die is er veel meer in thuis
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Denk dat je meer classic bodybuilding klassen hebt voor Steve Reeves en Reg Park fysieken.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post

De onderste!, Niet of ik weet dat ik dat ooit kan bereiken Als dat teminste naturel haalbaar is?

Comment

• Als een bodybuild fysiek te groot is voor die categorie, lijkt MAP dan meer op een aestethic fysiek of nóg een maatje kleiner (beetje Men's health achtig)? Aesthetic kaliber spreekt mij dan het meest aan, vind ik toch wat indrukwekkender. Ullises jr., Lazar Angelov, etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X