Post je streef

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by knulletje01 View Post
    Natuurlijk kun je dit behalen zonder middelen, kwestie van ernaar toe leven! En hoe graag wil je het.
    Ik vind het heel jammer dat er gedacht word dat je n mooi lichaam alleen kan behalen door er n spuit in te zetten.
    Naturel zal altijd mooier zijn!
    Precies! Bijvoorbeeld, wat velen kennelijk nog steeds niet snappen is dat het verlagen van je vetpercentage naar beneden de 10% al een enorm verschil maakt.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Niet dat ik nou wil gaan crossfitten maar vind dit toch wel een heel vet soort fysiek:

Who is Rich Froning - YouTube

Hoe zou het daar eigenlijk met snoepen uit het potje gaan?
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
        Niet dat ik nou wil gaan crossfitten maar vind dit toch wel een heel vet soort fysiek:

af en toe wat zure matjes denk ik of salmiak lolly's.

hele brute training btw.. Jammer dat er in de stad zo weinig ruimte is
        Ssssmoking

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
          Yes, hij heeft echt een bazen fysiek.

One day....
          Mijn momentele streef as well. Hoop daar in een jaar of 5 te zijn. Vraag me alleen af hoeveel er in zo een fysiek gaat aan middelen. Zal vast niet niks zijn.

Dit is wel een gave verhogende stap. Bruut. Massa droog en kneiterhard. Frank Mcgrath btw
          Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
            Yes, hij heeft echt een bazen fysiek.One day....
            Zijn bovenlichaam wel, maar zijn benen lopen achter in vergelijking. Dat valt gelijk op.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

• Haha zie nu pas dat het mijn held is ipv een std Zyzz filmpje [Hier tekst invoeren]
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                Zijn bovenlichaam wel, maar zijn benen lopen achter in vergelijking. Dat valt gelijk op.
                Klopt, mijn streef qua zijn fysiek was daarom dat van hem, maar dan met grotere poten
                "Straight outta gym"

Comment

Haha zie nu pas dat het mijn held is ipv een std Zyzz filmpje [Hier tekst invoeren]
                  Hahaha epic
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Niet dat ik nou wil gaan crossfitten maar vind dit toch wel een heel vet soort fysiek:

leuk filmpje, ik vind niet dat hij er uit ziet alsof hij (veel) snoept. Kan goed naturel zijn
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                      Mijn momentele streef as well. Hoop daar in een jaar of 5 te zijn. Vraag me alleen af hoeveel er in zo een fysiek gaat aan middelen. Zal vast niet niks zijn.
                      Say hello to your new best injectable friend, ik denk meer dan de meesten denken, volgens mij juicen die gasten fucking hard.

Ik dacht ook ergens gelezen te hebben een oude post van zyzz wat neer kwam op een shitload tren en dan bijna year round. Ongeveer 750/1000mg tren per week, en test gewoon op 'onderhouds niveau'. Daarbij kwam dus ook nog T3/Clen. Wat je ervan moet geloven, idk.

Comment

• Offtopic: iemand het chatroullete filmpje van anale ridder? Moet weer ff flink lachen.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                          Say hello to your new best injectable friend, ik denk meer dan de meesten denken, volgens mij juicen die gasten fucking hard.

Ik dacht ook ergens gelezen te hebben een oude post van zyzz wat neer kwam op een shitload tren en dan bijna year round. Ongeveer 750/1000mg tren per week, en test gewoon op 'onderhouds niveau'. Daarbij kwam dus ook nog T3/Clen. Wat je ervan moet geloven, idk.
                          Lijkt me TBH veel te veel eigenlijk..

Comment

Daarom was ie zo raar. Heb ook ergens gelezen dat hij iedere dag 150mg tren zette voor drie maanden lang. Vraag me af hoe je dan de dag door komt

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                              Daarom was ie zo raar. Heb ook ergens gelezen dat hij iedere dag 150mg tren zette voor drie maanden lang. Vraag me af hoe je dan de dag door komt
                              Ja daarom zeg ik dat is vet veel per week, kan de getallen wel geloven, maar niet year round. Lange cycles oke maar het hele jaar 1gram tren in je hol?!?!? Hij schijnt ook later met DNP geëxpirimenteerd te hebben. How to fuck yourself up.

Toch blijft het de king, no fucking homo

Comment

Ja daarom zeg ik dat is vet veel per week, kan de getallen wel geloven, maar niet year round. Lange cycles oke maar het hele jaar 1gram tren in je hol?!?!? Hij schijnt ook later met DNP geëxpirimenteerd te hebben. How to fuck yourself up.

Toch blijft het de king, no fucking homo
                                Ben benieuwd hoe groot zijn kaak was geweest als hij nu nog had geleefd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X