Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vind het wel grappig dat zelf zij die zo fel op as zijn een fysiek posten wat je naturel wel kan vergeten.
Ik heb geen streeffysiek, wil gewoon goed eruitzien groeet sterk en gezond zijn, die streven van hierboven ga ik toch niet meer halen..dus ben tevreden met een flinke rug, aders en abs
Vind het wel grappig dat zelf zij die zo fel op as zijn een fysiek posten wat je naturel wel kan vergeten.
Ik heb geen streeffysiek, wil gewoon goed eruitzien groeet sterk en gezond zijn, die streven van hierboven ga ik toch niet meer halen..dus ben tevreden met een flinke rug, aders en abs
Hahah en dat ze dan allemaal posten dat ze dan wel moeten juicen... alsof ze het dan wel gaan halen
Moeilijk om zo een streeffysiek te noemen, ik ben groter dan de meeste BB'ers en hoef ook geen BB'er fysiek. Doel is om rond de 105 kilo uit te komen op of onder de 10%. Dat zou er toch best uit moeten moeten zien met 1,97m.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment