Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mwa ligt ook aan je lengte. Ik ben al 97kg op 10% en ben nou niet echt enorm groot te noemen. Als je 1.75 bent dan is het inderdaad wel een aardig gewicht en moeilijk om natty te halen
Dat klopt kerel.. ben zelf 203 en momenteel 93 Kg op 6 % het is voor mij geen moeite om 100 Kg te zijn Maar zoals Q bedoelde waren het de jongens op de plaatjes.. die denk ik niet veel groter zijn dan 1.75 - 1.80 en dat valt tegen om dan 100 Kg te worden op een procentje of 7
Jaaaa man... heb ook weer zin in school.... nieuwe opleiding, nieuwe klas, nieuwe bitches ... hoop dat er meer meids zijn dan jongens in me klas.. maar ik kom meestal in die kaka klassen van 16 jongens en 5 meisjes ofzo...pfff
Doe je toch iets fout, leer jaar van 600, waarvan over de 400 meiden (a) Note ik kijk liever jongens, maar zijn toch sukkels bij mij op school ;p
Is idd een beest, vind ik ook wel een streef fysiek. Misschien klinkt het raar, maar bij sommige fysieken moet je er ook wel een bepaalde kop voor hebben .
"The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."
SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55
mijn streeffysiek , geen sixpack , all arround buffness FTW
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment