nie kunnen afvallen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tasjaah View Post
    Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik denk dat het echt zaak is om te regelen dat je minimaal 3x per dag normaal de tijd hebt om te eten. Want dit is gewoon slecht voor je gezondheid...
    Ik ben poetshulp bij de mensen thuis , dus daar heb ik ook al voldoende beweging

Comment

En toch wordty je zwaarder..wil je niet aanvallen hoor..maar er gaat iest niet goed, ik gok hoofdzakelijk eten dus focus je eerst daar op.
      Maar je kan bijvoorbeeld ook elk uur op je werk tig kniebuigingen maken op de fiets heen, boodschappen etc op de fiets..dit icm goed eten en je komt een heel einde.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        En toch wordty je zwaarder..wil je niet aanvallen hoor..maar er gaat iest niet goed, ik gok hoofdzakelijk eten dus focus je eerst daar op.
        Maar je kan bijvoorbeeld ook elk uur op je werk tig kniebuigingen maken op de fiets heen, boodschappen etc op de fiets..dit icm goed eten en je komt een heel einde.
        Een fiets heb ik niet , ik doe alles met het openbaar vervoer en te voet

Comment

Das niet perse waar, ik ben ermee eens dat ze belachelijk weinig eet, maar je zou ook al je eten in 1 maaltijd kunnen stoppen, dat is niet perse ongezonder dan 6 maaltijden per dag.
          Maar een broodje en een kant en klaar maaltijd is om te huilen, zeker als je dan denkt gezond te eten.
          nee, ik snap wat je bedoelt Maar als je ook nog eens lichamelijk werk doet is het denk ik toch verstandig om een beetje ritme erin te krijgen voor je lichaam. En met 1 maaltijd per dag ga je sowieso suikerpieken en dalen krijgen waardoor je weer vreetbuien creeërt

Comment

Originally posted by Tasjaah View Post
            nee, ik snap wat je bedoelt Maar als je ook nog eens lichamelijk werk doet is het denk ik toch verstandig om een beetje ritme erin te krijgen voor je lichaam. En met 1 maaltijd per dag ga je sowieso suikerpieken en dalen krijgen waardoor je weer vreetbuien creeërt

Ja das wel waar .. Soms is het gewoon het tijdsgebrek..

Comment

lieve debby..............verscheur je ov en koop een fiets, ga er met je dikke reet op zitten en beweeg..alleen zo val je af..met excuses verzinnen wordt niemand dunner.
              je zoekt alleen maar dingen in de posts die je of kunt ontkrachten of niet kan/wil etc.
              wat verwacht je nou van ons, ik kan je wel een paar doosjes groeihormonen verkopen(not srs) dan val je af zonder wat te hoeven doen..maar jij wilt tips en die krijg je maar alles wuif je weg op wat meer en groente eten na.
              ik bedoel het niet zo hard als ik het opschrijf maar afvallen en een mooi figuur krijgen kost, tijd,motivatie,inzet,geduld..wondermiddeltjes bestaan niet en je zal hier echt geen magische tips krijgen.
              er zijn hier hjongens die net zoveel werken als jou, die zetten hun wekker om 5 uur sochtends om te gaan hardlopen op een lege maag..dus ja als die lezen geen tijd is een beetje respectloos..wellicht kun je beter terecht op het dieeetforum ofzo..daar prasten mensen elkaar allemaal een probleem aan....wij niet wij zoeken naar oplossingen..alleen die kosten wel moeite en enrgie.

Comment

geen tijd voor fitness, geen zin om gezond te koken, geen fiets maar het OV,....succes...
                Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

hahahahaha ja wat is er nog over:P
                  die denkt vast dat er super vet burners zijn hahaa
                  Daar boven op de berg

Comment

en 53 kilo wtf als jonge zwaar ondergewicht of hij is 1,50 ofzo
                    Daar boven op de berg

Comment

lieve debby..............verscheur je ov en koop een fiets, ga er met je dikke reet op zitten en beweeg..alleen zo val je af..met excuses verzinnen wordt niemand dunner.
                      je zoekt alleen maar dingen in de posts die je of kunt ontkrachten of niet kan/wil etc.
                      wat verwacht je nou van ons, ik kan je wel een paar doosjes groeihormonen verkopen(not srs) dan val je af zonder wat te hoeven doen..maar jij wilt tips en die krijg je maar alles wuif je weg op wat meer en groente eten na.
                      ik bedoel het niet zo hard als ik het opschrijf maar afvallen en een mooi figuur krijgen kost, tijd,motivatie,inzet,geduld..wondermiddeltjes bestaan niet en je zal hier echt geen magische tips krijgen.
                      er zijn hier hjongens die net zoveel werken als jou, die zetten hun wekker om 5 uur sochtends om te gaan hardlopen op een lege maag..dus ja als die lezen geen tijd is een beetje respectloos..wellicht kun je beter terecht op het dieeetforum ofzo..daar prasten mensen elkaar allemaal een probleem aan....wij niet wij zoeken naar oplossingen..alleen die kosten wel moeite en enrgie.
                      Geef deze man een medaille !!
                      Broomstick_bodybuilding op insta
                      F#CK heavy weights

Comment

Hoi debby,

ten eerste welkom op dit forum. Je hebt op dit forum te maken met uiterst gemotiveerde mensen die er alles aan doen om hun doelen/dromen te verwezelijken (nouja zo is een deel). In onze omgeving hebben we al genoeg te maken met "ja, maaaar mensen" die zich enkel concentreren op dat wat ze niet kunnen en/of willen, maar zich niet richten op wat wel mogelijk is. Velen zullen dus geen begrip hebben voor smoesjes (zie Iron mind, quibus reacties).

Er hoeft niet van iedereen verwacht te worden dat ze net zo enthausiast bezig zijn met voeding, fitness en het bouwen van een slank en gespierd lichaam. Enkele kilo's afvallen zodat je je wat beter in je vel voelt kan ook eenvoudig bereikt worden door enkele simpele aanpassingen in het voedingspatroon.

Ik zou je graag in de juiste richting willen helpen, maar daarvoor is het belangrijk om exact te weten wat er gedurende een normale week gegeten en gedronken wordt. Ik wil je dus vragen om een week lang elke keer voordat je iets eet of drinkt, dit op te schrijven (alles, van alcohol tot snoep, frisdrank, frituur, koffie met suiker, thee, brood, vlaai, taart, etc etc. Alles wat er qua voeding of drinken in je mond naar binnen gaat wordt geregistreerd). Vaak kom je dan op veel meer kcal uit als mensen in eerste instantie dachten binnen te krijgen (wat een deel van de oorzaak is waarom afvallen niet lukt. Je moet eerst een realistisch overzicht krijgen van wat er over een hele dag allemaal naar binnen gestopt wordt).

Als jij dit een week lang doet en een lijst per dag hier neerzet, dan wil ik je best een eindje op weg helpen (wat overigens heel goed kan zonder sporten, en bewegen doe je al aardig wat als jij de hele dag poetst). Als je dit gedaan hebt kun je mij een PB bericht sturen om mij nogmaals te attenderen op dit topic.

Dit is naar mijn mening het aller belangrijkste wat er eerst moet gebeuren. Dan de voeding op orde brengen. Vervolgens kunnen er met tips (kleine aanpassingen) eventuele verdere leefstijl verbeteringen aangebracht worden.

Ik ben benieuwd of ik nog wat van je hoor.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Iedereen kan 3 x per week sporten als ik je er 1000 euro per week voor geef. Zelfs als je (zoals je zelf aangeeft) meer dan 80 uur er week werkt. Mensen overdrijven nu eenmaal vaak hoe druk ze het hebben en hoe weinig tijd ze hebben. I don't buy it, wens je alle succes maar je zal eerst mentaal wat aanpassingen moeten maken.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Je kan ook genoeg afvallen zonder te sporten,maar in de praktijk vallen die mensen veel eerder terug in hun oude eet-/leefgewoontes.

Als je de discipline op kan brengen om minimaal 2 x p/w te gaan sporten,zal je het beter kunnen volhouden om te lijnen of om op gewicht te blijven.

Niet eens zozeer door de calorieen die je verbrandt met sporten of doordat je metabolisme verandert,maar meer het psychologische effect.
                            Last edited by rain; 25-08-2013, 14:40.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

lieve debby..............verscheur je ov en koop een fiets, ga er met je dikke reet op zitten en beweeg..
                              hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahaha kut kwiebel.

Comment

Ja serieus guys, wat subtieler mag ook wel....jezus :0

Maar Debby ik denk dat Dynobet je heel genereus aanbod doet, maak er gebruik van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X