nie kunnen afvallen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sander1989 View Post
    Zelfde als mij dus...
    Je hebt ook sportscholen wat 24 uur per dag open zijn.
    Of je nou thuis wat gaan aankloten of fatsoenlijk trainen in de gym, kost evenveel tijd.

Thuis kan je wel iets van hometrainer kopen of zo. Denk eerst dat je maar eens je voeding op orde moet gaan krijgen. Ga je ook al zeker mee afvallen!

I.i.g. wat de meeste willen zeggen, ben je gemotiveerd genoeg dan zijn er genoeg mogelijkheden ook al heb je weinig tijd...
    Wat is dan een perfecte maaltyd ?

Comment

Originally posted by DebbySeba View Post
      Wat is dan een perfecte maaltyd ?
      een perfecte maaltijd? :s
      Lees de stickies eens word je een hoop duidelijk....
      Het gaat erom dat je je eten zo verdeeld op een dag dat je de juiste hoeveelheid eiwitten/koolhydraten en vetten binnenkrijgt, afhankelijk van jou doel..
      Jou doel is afvallen dus dan moet je 200/500 calorieën beneden je onderhoud zitten.
      Dus het is een kwestie van je onderhoud berekenen en daar je voeding op afstemmen.
      installing muscles....please wait

Comment

Ok I'm out. Gl met deze jongens
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Ok I'm out. Gl met deze jongens
          Wordt lastig

Comment

domme vragen worden beantwoord met domme antwoorden
            ga naar het viva forum
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

als je wilt afvallen moet je daar tijd voor vrij maken.
              en je zult ook zelf moeten gaan koken ipv de magnetron maaltijden.
              je moet er wat voor over hebben.

ik heb ook totaal geen vrijetijd meer sinds ik fitness aangezien mijn dag er zo uit ziet: school, fitness, huiswerk werken slapen. repeat
              daar hebben mn vrienden familie en vriendin soms onder te lijden
              maar zoals ik al zei ; je moet er wat voor over hebben.
              -Bench 8x45
              -squat 8x65
              -Deadlift 6x97,5

Comment

Originally posted by Deand View Post

ik heb ook totaal geen vrijetijd meer sinds ik fitness aangezien mijn dag er zo uit ziet: school, fitness, huiswerk werken slapen. repeat
                Totaal geen vrije tijd meer?
                Met een goed doordacht trainingsschema kun je binnen half uur/ drie kwartier wel klaar zijn hoor.
                Schrik haar nou niet af.

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                  Totaal geen vrije tijd meer?
                  Met een goed doordacht trainingsschema kun je binnen half uur/ drie kwartier wel klaar zijn hoor.
                  Schrik haar nou niet af.
                  met dat trainingschema ben ik het mee eens maar ik ben elke dag rond 4 uur thuis van school dan ga ik naar fitness. hierna maak ik mn huiswerk en dan werk ik van 7 tot 11 en dan is de dag om.
                  en ik vind fitness niet erg dus als ik 1,5 uur bezig ben heb ik daar geen probleem mee.

en wat mn vriendin betreft ligt niet helemaal aan mij maar zij heeft het ook erg druk. vandaar
                  -Bench 8x45
                  -squat 8x65
                  -Deadlift 6x97,5

Comment

Werk jij om te leven of leef jij om te werken? En hoe groot is je vriend? 53kg noem ik namelijk alarmerend
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                      Werk jij om te leven of leef jij om te werken? En hoe groot is je vriend? 53kg noem ik namelijk alarmerend
                      laurel and hardy

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        Hoi debby,

ten eerste welkom op dit forum. Je hebt op dit forum te maken met uiterst gemotiveerde mensen die er alles aan doen om hun doelen/dromen te verwezelijken (nouja zo is een deel). In onze omgeving hebben we al genoeg te maken met "ja, maaaar mensen" die zich enkel concentreren op dat wat ze niet kunnen en/of willen, maar zich niet richten op wat wel mogelijk is. Velen zullen dus geen begrip hebben voor smoesjes (zie Iron mind, quibus reacties).

Er hoeft niet van iedereen verwacht te worden dat ze net zo enthausiast bezig zijn met voeding, fitness en het bouwen van een slank en gespierd lichaam. Enkele kilo's afvallen zodat je je wat beter in je vel voelt kan ook eenvoudig bereikt worden door enkele simpele aanpassingen in het voedingspatroon.

Ik zou je graag in de juiste richting willen helpen, maar daarvoor is het belangrijk om exact te weten wat er gedurende een normale week gegeten en gedronken wordt. Ik wil je dus vragen om een week lang elke keer voordat je iets eet of drinkt, dit op te schrijven (alles, van alcohol tot snoep, frisdrank, frituur, koffie met suiker, thee, brood, vlaai, taart, etc etc. Alles wat er qua voeding of drinken in je mond naar binnen gaat wordt geregistreerd). Vaak kom je dan op veel meer kcal uit als mensen in eerste instantie dachten binnen te krijgen (wat een deel van de oorzaak is waarom afvallen niet lukt. Je moet eerst een realistisch overzicht krijgen van wat er over een hele dag allemaal naar binnen gestopt wordt).

Als jij dit een week lang doet en een lijst per dag hier neerzet, dan wil ik je best een eindje op weg helpen (wat overigens heel goed kan zonder sporten, en bewegen doe je al aardig wat als jij de hele dag poetst). Als je dit gedaan hebt kun je mij een PB bericht sturen om mij nogmaals te attenderen op dit topic.

Dit is naar mijn mening het aller belangrijkste wat er eerst moet gebeuren. Dan de voeding op orde brengen. Vervolgens kunnen er met tips (kleine aanpassingen) eventuele verdere leefstijl verbeteringen aangebracht worden.

Ik ben benieuwd of ik nog wat van je hoor.
                        Debby, ik vroeg me af of je hier overheen gelezen hebt, of er geen gebruik van wenst te maken.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          Debby, ik vroeg me af of je hier overheen gelezen hebt, of er geen gebruik van wenst te maken.
                          netjes geschreven

Comment

Originally posted by Deand View Post

Je zit op school het is praktisch onmogelijk weinig tijd te hebben
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Je zit op school het is praktisch onmogelijk weinig tijd te hebben
                              helaas niet want ik heb elke dag tot 4 uur les en dan heb ik ook nog ongeveer 2 uur huiswerk.
                              -Bench 8x45
                              -squat 8x65
                              -Deadlift 6x97,5

Comment

3x op een dag goeiemorgen drinken , die zijn topgoed voor je

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X