vetpercentage meten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vetpercentage meten

Hey jongens ik wil vandaag mijn vetpercentage meten: alleen heb ik ene paar vragen

Welke zou beter zijn?
    3 punts meting : borst buik benen
    4 punts meting : schouderblad, buik, bicep, tricep

En ik heb zaterdag en zondag verjaardagen gehad dus heb wel wat junkfood gegeten maakt het uit of je dat hebt gehad, zou ik het eerst afwachten voordat ik het meet of heeft het geen verschil?

En als ik het op lege maag doe of na het avondeten is er een verschil nee toch?

Maakt niet zoveel uit, als je maar steeds dezelfde blijft gebruiken.

Of het verschil maakt met vet meten?
    als je maag vol is heb je dan meer vet aan je lijf zitten?
    Het wil wel eens iets schelen of je in de avond of s morgens meet, maar dat heeft meer te maken met vocht en niet met je vet%.

Comment

Aha oke dus ik kan het gewoon vanavond weer doen?

Comment

Ik zit toch op 10% volgens 4 punts meting..8 7 4 6 al weet ik niet meer welke wat is.. mijn buikspieren zijn ook niet helemaal goed zichtbaar heb ze dan ook niet veel getraint en dacht dat ik met vp verlagen alleen ermee kon wegkomen..bovenste 4 zichtbaar en mijn ribben kan je zeer goed vingeren lol.. zie jij je sixpack al?
        There are no pacts between lions and men!

Comment

Knulletje ja bedoel met vet meting welke zou accurater zijn die 4 punts met bicep,tricep buik enzo of die van 3 punts en dan borst been buik

Comment

Nope ik zie alleen veel ribben zoals jij alleen heb ik veel vet bij me heupen bij jou is het waarschijnlijk de 8 mm bij je buik ik heb daar 9 mm laatste keer

Comment

Originally posted by Cell View Post
              Ik zit toch op 10% volgens 4 punts meting..8 7 4 6 al weet ik niet meer welke wat is.. mijn buikspieren zijn ook niet helemaal goed zichtbaar heb ze dan ook niet veel getraint en dacht dat ik met vp verlagen alleen ermee kon wegkomen..bovenste 4 zichtbaar en mijn ribben kan je zeer goed vingeren lol.. zie jij je sixpack al?
              kan jij je ribben vingeren? raar....
              Nee even serieus: als je jou buikspieren niet goed genoeg getraind hebt zal je met een laag vetpercentage ook niet veel zien. gewoon de buikspieren blijven trainen en wanneer je je vetpercentage laag houd komt die sixpack vanzelf!

Comment

ja dat wel alleen ben in een bulk dus ja weeg een beetje teweinig voor me lengte 58 kg ofzo bij 173 cm dus jah

Maar NickP heb deze 2 dagen een beetje teveel gejunkt

Zaterdag wokken:
                1 bord met 1 stuk kip plus 1 stuk kip op stokjes
                1 bord met 5 aardappelschijfjes ofzo salade, 1 bitterbal en een witte bol met kip curry
                1 bord met wok, wat bami , salade
                ijsje

zondag:
                pizza
                mc flury

zou dit veel effect hebben gehad op vp?

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                  ja dat wel alleen ben in een bulk dus ja weeg een beetje teweinig voor me lengte 58 kg ofzo bij 173 cm dus jah

Maar NickP heb deze 2 dagen een beetje teveel gejunkt

Zaterdag wokken:
                  1 bord met 1 stuk kip plus 1 stuk kip op stokjes
                  1 bord met 5 aardappelschijfjes ofzo salade, 1 bitterbal en een witte bol met kip curry
                  1 bord met wok, wat bami , salade
                  ijsje

zondag:
                  pizza
                  mc flury

zou dit veel effect hebben gehad op vp?
                  Jezus, dat is minimaal plus 5% aan vetpercentage! Nee maakt niks uit alleen je moet het niet wekelijks doen. Verder gewoon op de nuchtere maag in de ochtend laten doen en een keer in de avond. Dan zie je het verschil.
                  Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Nee haha ik doe het niet wekelijks , meestal doe ik eens in de week gewoon een cheatmeal kan een ijsje zijn of burger ofzo maar ik ga nooit tever

dat kan wel toch aldo eens in de week 1 cheatmeal?

En ik heb volgende week een verjaardag van mn zus alleen dan blijf ik van de taart af

Comment

Dat maakt niet zoveel uit. Als het maar niet té wordt en je het eventueel compenseert. Anders gaat het je op de lange termijn tegen werken.

Comment

Ja wat ik meestal doe is bijv van 8 tot 18:00 normaal volgens schema eten , dan op 18:00 een pizza ipv rijst ofzo
                        en de volgende dag me kcal beperken met 250-300 kcal

Comment

Oja is je al is verteld dat jij eerst is +10 kilo aan spiertjes moet aankomen en niet met tunnelvisie alleen maar naar die voeding moet kijken?

Comment

jah zo iets wel alleen hebben ze nog wel gezegt dat ik dan juist op me voeding moet letten dat ik genoeg neem

Gister gemeten dit kwam eruit:
                            bicep 3 mm
                            tricep 4 mm
                            schouderblad 6 mm
                            buik 10 mm

Comment

oow ja totaal 23 mm = 9.6%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse