Bezig sinds vorige week met cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bezig sinds vorige week met cutten

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje omtrent het cutten en mijn voedingsschema.

Ik ben 19 jaar oud. ( Man )
    Gewicht: 74 kg.
    Vetpercentage 19,8 %

Ik ben sinds vorige week begonnen met cutten, omdat ik me erger aan de hoge vetpercentage vooral op mijn een buik en eromheen.

Ik probeer 4x in de week te trainen. Na elke trainingsdag een dag rust etc.

Ik heb een voedingsschema opgesteld die ik wil aanhouden voor ongeveer 6,5 a 8 weken.

Voedingsschema ziet er als volgt uit.

In de ochtend 1 shake ( Merk bsn syntha 6 ) met een stuk fruit.

In de middag 2 boterhammen met daarop tonijn in olie ( 200 gram nettogewicht ) plus wat sla en 2 eieren erop.

Ongeveer 3 uur later 1 shake met wat fruit.

Avondeten wat de pot schaft.

Een korte tijd voor het slapen gaan 250 gram kwark. ( op rustdagen )
    En op trainingsdagen geen kwark maar 1 shake direct na het trainen en dat is direct het laatste wat ik dan consumeer.

Wat willen jullie hiervan?

Reacties zijn welkom

Jezus hoeveel kcal zijn dat? 1000?
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik denk ook dat je veel te weinig eet. Ik denk ook dat je die shakes (wat voor shakes zijn het eigenlijk?) niet nodig hebt. Als je een fatsoenlijk schema opstelt, kom je vrij eenvoudig aan je ekv.
      Ik doe een gok

Comment

weer zon top vraag . lees de sticky's , en bereken het 1 en ander . wat hebben wij hieraan ?

Ik heb een auto gekocht , een zwarte , met donkere velgen . wat vinden jullie hiervan

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html
        Last edited by Sbrh; 09-09-2013, 18:32.

Comment

Hoi B 100,

Als je bij voeding kijkt,staat er een voedingsschema wat je in kan vullen
          Hier staat tevens alles over voeding .Lees dat op je gemak door,want met dit crashdieet moet je stoppen .

Succes
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dubbel!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
              weer zon top vraag . lees de sticky's , en bereken het 1 en ander . wat hebben wij hieraan ?

Ik heb een auto gekocht , een zwarte , met donkere velgen . wat vinden jullie hiervan

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html
              Beetje lullige reactie naar iemand die zich tenminste netjes voorstelt en moeite doet.
              Vind je niet?
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het zijn eiwitten shakes.

Wat zou ik hier extra aan moeten toevoegen volgens jullie??

Ik ben van plan om als extraatje elke dag wat noten te gaan eten.

Ik eet expres 250 gram kwark en geen 500 gram omdat er simpelweg in 100 gram kwark al 3,7 gram suikers in zitten en dat x 5 is al bijna 20 gram suiker en die suikers wil ik juist vermijden.

Maar wat zou ik volgens jullie moeten toevoegen aan dit schema. Volgens mijn fitniss trainer moet ik op de 2000 calorieen zitten iedere dag en 60 gram vet en 175 gram koolhydraten.

Reacties zijn van harte welkom.

Comment

Ik zou niet teveel luisteren naar je fitness trainer!

lees de zomerstickys goed door en vaak genoeg zodat je begrijpt wat er staat.

Reken je behoefte uit en ga daar 500 kCal onder zitten.
                  I'm in transformation mode!!!!

Comment

Suikers kun je ook weer onderverdelen schat Alle zuivelproducten bevatten suiker, in de vorm van lactose aka melksuiker. Deze vorm van suiker is zeer langzaam verteerbaar en hoef je je dus echt geen zorgen over te maken
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Bedankt voor de reacties !

Ik zal de zomersticks zeker doornemen, bedankt daarvoor.

Dus 500 gram kwark in de avond net voor het slapen gaan kan geen kwaad ook als er 20 gram suikers en 20 gram koolhydraten in zitten??

En als laatste nog wat ik wil toevoegen aan mijn voedingsschema is dat ik vanaf morgen 40 gram brinta als ontbijt wil nemen met 250 ml melk .
                      En na de brinta 1 shake en een stuk fruit. En ook wil ik vanaf morgen noten toevoegen aan mijn voedingsschema ( amandelen waarschijnlijk ) of iemand anders een idee qua noten keuze??

Wat vinden jullie nu van het totale voedingsschema inclusief deze toevoegingen??

Reacties zijn van harte welkom!

Comment

Qua produkten ben je op de goede weg maar je hebt nog geen voedingsschema hoor!

Je noemt de produkten op,maar dat is geen schema.

Voor je weer een vraag stelt,eerst de stickies doorlezen en daar het voedingsschema invullen.

Maar 500 gr kwark is perfect en kan geen kwaad en qua noten kan je zelf kiezen.
                        Walnoten,cashewnoten(ongezouten of het zout eraf spoelen )amandelen,gemengde noten...maakt niet uit.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Rainman,

Daar heb je een punt.

Ik zal morgen een concreet mogelijk schema plaatsen met aantallen dus ekv.
                          Vandaag gaat dat niet lukken omdat ik niet alle producten thuis heb.

Dan verwacht ik graag een reactie van je na het geplaatst te hebben morgen.

Comment

Is goed man

Je hoeft alleen de produkten maar in te vullen.(staan ook al aangegeven in de calorietabel onderaan)

Hou er wel rekening mee dat het een indicatie is en produkten kunnen afwijken qua macro,s van de produkten die jij neemt,

http://forum.bodynet.nl/attachments/...ma-leeg-v4.xls
                            Last edited by rain; 09-09-2013, 20:17.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                              Beetje lullige reactie naar iemand die zich tenminste netjes voorstelt en moeite doet.
                              Vind je niet?
                              klopt , maar er is ook werlijkwaar niemand die ooit is een sticky doorleest .
                              als je enkele sticky's leest , komt er geen 1 vraag meer mbt dit soort dingen.
                              ik moet minder lullig zijn idd , ben vaak recht door zee.

TS , maak morgen op je gemak ff een schema , dan kennen mensen daar kritiek opgeven , als jij gewoon zomaar wat opnoemt wat je eet hebben wij niet zoveel aan , ookal is het wel of geen voedsel voor je dieet!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X